کاهش سود بانکی فروش بیشتربیمه زندگی را به‌دنبال دارد

یک مدرس فروش و بازاریابی بیمه‌های زندگی گفت: کاهش سود بانکی در کشور، فروش بیمه زندگی را افزایش می‌دهد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا، محسن ضابط‌نیا با اعلام این مطلب در دوره آموزشی فروش و بازاریابی بیمه‌های زندگی بیمه سینا، تاکید کرد: بیمه عمر جزء جدا نشدنی از زندگی افراد است. وی ادامه داد: بازاریابی، شناخت نیاز مشتری و خلق ارزش برای مشتریان است که عاملان فروش بر این اساس باید با مشتری رابطه بلندمدت برقرار کنند که در نتیجه این کار، فرآیند سودآوری ایجاد می‌شود. این مدرس فروش بیمه‌های زندگی افزود: هرم مازلو نیازهای بشر را به پنج دسته تقسیم می‌کند که دو بخش بالایی آن احترام و کمال‌گرایی است و اینها بر فروش بیمه‌های عمر تاثیر بسیار دارد. ضابط نیا همچنین تاکید کرد: خلق ارزش برای مشتری یعنی نفع مشتری، کیفیت محصول و خدمات، جلب اعتماد مشتری و احترام که در این زمینه راحت صحبت کردن با مشتری، داستان‌گویی و تصویرسازی برای وی در فروش بسیار اثرگذار است. براساس این گزارش، دوره آموزشی فروش و بازاریابی بیمه‌های زندگی به همت معاونت منابع انسانی بیمه سینا در هفت جلسه 8 ساعته برگزار شده و در آن مدیران ارشد و نمایندگان بیمه سینا حضور داشته‌اند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.