مدیر جدید شعب بانک صادرات در استان فارس معارفه شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران بانک صادرات ایران فرزاد توکل مقدم به عنوان مدیر شعب استان فارس این بانک معرفی شد.

عصر بانک؛طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران بانک صادرات ایران فرزاد توکل مقدم به عنوان مدیر شعب استان فارس این بانک معرفی شد.

 
 معاون امور شعب و عضو هیات عامل بانک صادرات ایران در این آیین با تشریح برنامه های این بانک در راستای حمایت از اقتصاد ملی گفت: برخورداری بانک صادرات از شبکه گسترده و نیروهای توانمند این فرصت را ایجاد کرده است تا در مسیر پویایی اقتصادی کشور بیش از پیش نقش آفرینی کند.
 
رضا صدیق افزود: استان فارس نیز به عنوان یکی از استانهای تاثیر گذار در اقتصاد ملی همواره مورد توجه مدیران ارشد بانک صادرات ایران بوده است و به همین دلیل در تعیین مدیران شعب برای این استان از متعهدترین و کارآمدترین نیروها استفاده شده است که این امر مورد تایید مسئولان استانی نیز می باشد.
 
مدیر امور حراست و حفاظت این بانک نیز با قدردانی از تلاش ها و زحمات شهریاری مدیر پیشین بانک صادرات استان فارس اظهار امیدواری کرد مدیر جدید با توجه به تجربیات و شایستگی هایش بتواند همگام با سیاستهای ابلاغی و برنامه های بانک در زمینه ایفای مسئولیت های محوله اقدامات موثری داشته باشد.
 
رضا یار احمدی توضیحاتی در خصوص برنامه های حفاظتی و تضمین فضای ایمن برای فعالیت های بانکداری از سوی مجموعه متبوعش ارایه کرد.
 
ستارشیرعالی معاون حقوقی و پی گیری وصول مطالبات بانک صادرات اهمیت مقوله کاهش مطالبات معوق در راستای چابک سازی شبکه بانکی و اقدامات انجام شده در این خصوص را مطرح کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.