بانک پرداخت (پرداخت‌های خودکار) بانک ملت چیست؟ (+ آموزش تصویری)

با عنایت به خدمات موجود در سامانه های بانکداری الکترونیک و همچنین برنامه‌ریزی انجام شده جهت بهبود فرآیند سرویس‌ها و افزودن خدمات با ارزش افزوده ی بیشتر، خدمت جدید«بانک پرداخت» در سامانه های بانکداری اینترنتی و همراه بانک ملت آغاز به کار کرد.

عصر بانک؛ این محصول در فاز یکم، شامل شارژ خودکار سیم کارت های اپراتورهای تلفن همراه و پرداخت خودکار قبوض شرکت های خدماتی می شود و در اولین گام، خدمت«شارژ خودکار سیم کارت اعتباری/ دائمی ایرانسل» رونمایی می گردد.

 

در آینده ای نزدیک و پیرو آمادگی سایر اپراتورها و همچنین شرکت های خدماتی قبوض، دیگر خدمت‌های مربوط به این محصول نیز قابل ارائه به مشتریان می باشد.

در این مقطع و طی راهنمای کاربری ذیل؛ خدمت«شارژ خودکارسیم کارت اعتباری/ دائمی ایرانسل» ازطریق سامانه های بانکداری اینترنتی و همراه بانک معرفی می شود و به زودی همین امکان ازطریق سامانه‌ی بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی نیز ارائه خواهد شد.

خاطرنشان می سازد که در این فرایند، امکان خرید خودکار (مکانیزه) شارژ برخط (Top up- شارژ مستقیم) با قابلیت تعریف شماره همراه دلخواه، تعیین مبلغ شارژ، سقف شارژ ماهیانه و تاریخ انقضای خدمت برای کاربر مهیا می شود. در فرایند مزبور مشتری یکبار ازطریق یکی از سامانه های همراه بانک یا بانکداری اینترنتی مبادرت به ثبت نام و ارائه ی مجوز عملیات شارژ خودکار نموده و پس از آن اپراتور ایرانسل هر زمان که میزان موجودی شارژ سیم کارت ثبت شده ی مشتری از مبلغ مشخصی کمتر شود (فعلاً 5 هزار ریال)، مبادرت به ارسال درخواست شارژ (معادل مبلغ مورد نظر مشتری) به سمت بانک نموده و بانک متعاقب مجوزی که از مشتری هنگام ثبت نام دریافت نموده است، مبلغ مزبور را از حساب مشتری برداشت و دستور انجام شارژ را برای اپراتور ایرانسل ارسال می نماید.

با این عملیات، نگرانی مشتری بابت استعلام موجودی شارژ و اتمام آن مرتفع شده و بدون صرف هزینه ی فرصت توسط مشتری، فرایند مزبور به صورت مکانیزه و برخط صورت می پذیرد.

به زودی و متعاقب همکاری با شرکت های خدماتی قبوض، همین فرایند با امکان پرداخت مکانیزه ی قبوض رونمایی خواهد گردید.

 

دریافت راهنمای کاربری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.