“چهره بانک”خدمتی از بانک شهر برای شهروندان

شرکت توسعه و نوآوری شهر متعلق به بانک شهر با سازمان ملل تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

عصر بانک؛ مسیح قائمیان مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر متعلق به بانک شهر در هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت جامع بحران در خصوص بانکداری مجازی بانک شهر همسو با مدیریت بحران و در راستای تاب آوری در مواقع خاص اظهار داشت: شرکت توسعه و نوآوری شهر از زیرمجموعه‌های بانک شهر ومتعلق به شهرداری‌های سراسر کشوراست که توانسته با ایجاد فناوری‌های نو خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته در قالب خدمات بانکی و اجتماعی  به شهروندان ارائه دهد.

قائمیان افزود: در حال حاضر با ایجاد بانک سیار در نقاط مختلف و ارائه خدمات 24 ساعته بانکی  توانسته ایم رفاه حال شهروندان را بیش از پیش برقرا کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با بیان این موضوع که بانک  شهر می‌تواند در شرایط خاص به شهروندان خدمات بانکی لازم ارائه دهد، گفت: در شرایط بحران به عنوان مثال در زمان زلزله در صورتی که مردم نیاز به پول داشته باشند سرویس‌های خدماتی ما شروع به کار می‌کند و خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

قائمیان افزود: در زمان بحران که ممکن است شهروندان و متقاضیان به اسناد هویتی خود دسترسی نداشته باشند سیستم‌های بانک شهر با استفاده از خدمات احراز هویت مانند تشخیص چهره و اثر انگشت می‌توانند خدمات لازم از جمله دریافت وجه نقد و یا صدور کارت شناسایی موقت را دریافت کنند.

لازم به ذکر است در حاشیه هفتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت جامع بحران گواهینامه  مشارکت در کمپین تاب آورسازی شهرها در سازمان ملل به شرکت توسعه و نو آوری شهر اعطا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.