پلیس از اقدامات حفاظتی بانک صادرات ایران تقدیر کرد

​نیروی انتظامی به دلیل انجام اقدامات حفاظتی توسط بانک صادرات ایران و طراحی نرم افزارهایی با قابلیت های بالای امنیتی که منجر به کاهش کلاهبرداری از طریق خودپردازها شده است، از این بانک تقدیر به عمل آورد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، وفق اعلام مراجع ذیربط انتظامی، این بانک اقدام به طراحی نرم افزارهایی در دستگاه های خودپرداز نموده است که با نصب هشدارهای مکتوب، تصویری و صوتی در صفحه نمایش دستگاه، مبادرت به اعلام هشدارهای لازم به کاربران می کند و به همین دلیل میزان کلاهبرداری افراد شیاد از دستگاه های خودپرداز این بانک به حداقل ممکن رسیده است که عملکردی قابل تقدیر توصیف شده است.

 

پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم همچنین از اقدامات بانک سپه در این عرصه یاد کرده است و خواستار رعایت بیشتر اصول ایمنی و حفاظتی سامانه های الکترونیکی از سوی بانک های مختلف شده است.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران در راستای ارتقای امنیت عملیات بانکی کاربران در حوزه فناوری اطلاعات ضمن رعایت کلیه جوانب و موازین امنیتی مبتنی بر جدیدترین استانداردهای جهانی مبادرت به پشتیبانی از سامانه های الکترونیکی خود کرده است تا کاربران در شرایطی امن و با حداکثر سرعت ممکن خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.