معاون اعتبارت و بازاریابی بانک دی منصوب شد

مدیرعامل بانک دی در مراسمی ضمن اعلام تصویب تغییرات در هیات مدیره بانک دی از سوی بانک مرکزی، معاون جدید اعتبارات و بازاریابی بانک دی را معرفی کرد.

عصر بانک؛به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی دکتر احمد شفیع‌زاده در این مراسم با بیان اینکه معاونت اعتبارات و بازاریابی یکی از کلیدی‌ترین ارکان هر بانک است، اظهار کرد:  توجه به مهندسی منابع و مصارف در بانک نقش تعیین کننده‌ای دارد و این مهندسی با داشتن نگاه اقتصادی محقق می‌شود.

 

وی با تقدیر از فعالیت‌هایی که طی دو سال اخیر در معاونت اعتبارات بانک دی انجام شده است، افزود: با وجود سختی‌هایی که اقتصاد کشور و نظام بانکی با آن روبه‌رو بود خوشبختانه همکاران ما به خوبی و با مدیریت هوشمند خود توانستند تعادلی بین منابع و مصارف ایجاد کرده و با بهداشت اعتباری مناسبی بانک را در جایگاه کنونی که مورد تایید بانک مرکزی و دیگر ذی‌نفعان است، برسانند.

 

شفیع‌زاده با اشاره به تغییرات هیات مدیره بانک دی در مجمع عمومی بانک تصریح کرد: خوشبختانه امروز همه الزامات قانونی بانک مرکزی انجام شده و تیم مدیریتی متخصص و دلسوزی در بانک دی فعالیت می‌کنند که آینده امیدوارکننده‌ای را برای این بانک ترسیم می‌کند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه آقای مهبودی به عنوان عضو غیر موظف هیات مدیره مشغول به کار شده‌اند، آقای عاطفی‌فر که پیش از این جانشین این معاونت بود به عنوان معاون جدید اعتبارات و بازاریابی بانک دی معرفی می‌شود.

 

علی مهبودی ـ عضو هیات مدیره بانک دی ـ نیز در این مراسم با بیان اینکه موفقیت کنونی بانک دی مرهون تلاش گروهی همه کارکنان معاونت اعتبارات و دیگر بخش‌های بانک است، اظهار کرد: همان گونه که در بیانات رییس جمهور در جلسه بانک مرکزی برداشت می‌شود، نظام بانکی در شرایط پساتحریم یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور است که شاید سنگین‌ترین وظیفه بر دوش آن نهاده شده است.

 

وی با بیان اینکه ساختار نظام پولی و بانکی کشور با توجه به تحولات جدید در فضای بین‌المللی حتما به تغییرات نیاز دارد، افزود: علاوه بر اینکه ما باید در کسب و کار خود یک بازتعریف انجام دهیم و از فرصت‌های جدید برای پیشبرد اهداف‌مان کمک بگیریم معتقدیم که ساختار نظام بانکی کشور نیز باید از طرف بانک مرکزی مورد بازنگری قرار گیرد.

 

مهبودی حوزه‌های بانکداری الکترونیک و بین‌الملل را حوزه‌های مزیت‌ساز جدید دانست و گفت: در بانک دی اکنون بخش‌هایی چون بانکداری شرکتی و اختصاصی شکل گرفته‌اند اما تاکیدمان بر این است که برای خلق مزیت‌های جدید در ساختار مدل کسب و کارمان بار دیگر بازتعریف داشته باشیم.

 

در ادامه این مراسم علی‌رضا عاطفی‌فر ـ معاون جدید اعتبارات و بازاریابی بانک دی ـ با بیان اینکه امروز بانک دی با رعایت بهداشت اعتباری مناسب توانسته است رضایت نسبی مشتریان خود را جلب کند، گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که توانسته‌ایم به اهداف اعتباری خود در جذب منابع دست یابیم و به مشتریان خود اعلام کنیم که آمادگی ارائه تسهیلات به آنها تا 28 اسفند در سال جاری و از پنجم فروردین در سال آینده را داریم.

 

وی تاکید کرد: ما به مشتریان و شرکای تجاری خود اطمینان می‌دهیم که در کنار آنها خواهیم بود و با مدیریت بهینه و اقتصادی منابع و مصارف بانک آماده ارائه خدمت به مشتریان تسهیلاتی و سپرده‌ای خود در بانک دی هستیم.

 

بر اساس این گزارش با مصوبه بانک مرکزی و اطلاعیه در روزنامه رسمی ترکیب هیات مدیره بانک دی به شرح زیر است:

 

دکتر علی اکبر عرب مازار رییس هیات مدیره بانک دی

 

دکتر احمد شفیع‌زاده عضو هیات مدیره و مدیرعامل بانک دی

 

دکتر محمدعلی مورج عضو هیات مدیره بانک دی

 

مهندس علی مهبودی عضو هیات مدیره بانک دی

 

دکتر شاپور زارعی عضو هیات مدیره بانک دی

 

مسعود قرائتی و علی‌رضا عاطفی‌فر اعضای علی البدل هیات مدیره بانک دی

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.