باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات گشایش یافت

باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات با هدف ارتباط نظام مند با صادرکنندگان استفاده کننده از خدمات این بانک طی آیینی گشایش یافت.

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر علی صالح آبادی در مراسم رونمایی از سامانه یاد شده اظهارداشت: صادرات غیرنفتی و کاهش اتکا به نفت رسالت خاص و ویژه بانک توسعه صادرات است و باید با هر ابزاری که این  امکان را فراهم می کند، خدمات خود را به این منظور گسترش دهیم.

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به تعداد نیروهای این بانک در سال 86  و نحوه فعالیت آنها گفت: در این سال تعداد پرسنل 800 نفر بود که پس از آن 300 نفر نیروی جدید استخدام شدند و به رغم حجم کار بالای همکاران، سرمایه زیادی نداشتیم.

 

وی ادامه داد : این امر به دلیل وجود خدمات ارزی بانک بوده که مشتریان این بانک خدمات ارزی آن را به عنوان مهم‌ترین کارکرد بانک توسعه صادرات می‌شناسند.

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات تصریح کرد: به دلیل محدودیت های بین المللی امکان ارائه خدمات در سالهای گذشته کاهش یافته بود اما در حال حاضر بارفع تحریم ها  امکان ارائه خدمات ارزی در بانک فراهم شده است.

 

صالح آبادی با اشاره به لزوم ارتباط نظام مند ، مستمر و دائمی با مشتریان بانک گفت:  ارتباط با صادرکنندگان از طریق باشگاه مشتریان حائز اهمیت است چرا که لازم است همان گونه که با کشورهای دیگر اقدام به برقراری روابط کردیم ، ارتباطات خود با مشتریان را نیز گسترش دهیم.

 

وی یادآور شد: در بانکداری رکن اصلی مشتری‌مداری است و  باشگاه مشتریان در پی جذب اعضای جدید، حفظ مشتریان قدیمی، تکریم آنان، به اشتراک گذاردن اطلاعات بانک و مشتری و شناخت نیاز مخاطبان است.

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات از صندوق ضمانت صادرات به عنوان مکمل بانک یاد کرد و پیشنهاد داد: این صندوق به منظور ارتباط با مشتریان از این باشگاه استفاده کند.

 

وی اضافه کرد: تا پایان سال سامانه "بانکداری شرکتی" نیز راه‌اندازی خواهد شد و  امیدواریم روزی فرا برسد که درآمدهای ارزی کشور تنها از طریق  صادرات غیر نفتی فراهم شود.

 

در ادامه این مراسم، آقای حبیب احمدی مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات در تشریح خدمات این باشگاه گفت: استفاده از تخفیفات ویژه نرخ سود، برگزاری دوره‌های آموزشی، کاهش کارمزدها از امتیازات ویژه این باشگاه است که براساس رتبه‌بندی مشتریان به آنان تعلق خواهد گرفت.

 

این مراسم با رونمایی مجازی از صفحه دیجیتالی باشگاه مشتریان توسط دکتر صالح آبادی پایان یافت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.