هم اندیشی مدیران آموزش بانک های کشور به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت

دومین نشست هم اندیشی مدیران آموزش بانک های کشور، به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت و در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد .

عصر بانک؛ به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در این  نشست، مدیران آموزش بانک های کشور با هدف به اشتراک گذاری تجربه ها، تلاش برای ارتقای دانش و مهارت کارکنان صنعت بانکداری کشور و همچنین ایجاد روابط موثر گرد هم آمدند.

 

در ابتدای جلسه، دکتر رحیم سرهنگی مدیر مرکز برنامه ریزی و توسعه بانک قرض الحسنه رسالت، در خصوص اهداف و فلسفه برگزاری سلسله جلسات هم اندیشی مدیران آموزش بانک ها مطالبی را ارائه داد.

در ادامه دکتر تقی زاده مدیر آموزش بانکداری مرکز تحقیقات توسعه مدیریت سبا، لازمه شکل گیری روابط موثر و همکاری میان مدیران آموزش بانک ها را  برقراری فضای غیررسمی و دوستانه میان این گروه عنوان کرد.

براساس این گزارش، دکتر هادی تهمک مدیر آموزش بانک تجارت در خصوص اهمیت تربیت مدرسان داخلی در بانک ها و دکتر مرتضی شعبانی مدیرآموزش موسسه مالی و اعتباری کوثر در رابطه با  فرایند و ابزارهای آموزشی این موسسه و موفقیت خود درباره آموزش های الکترونیک، به بیان تجربیاتشان پرداختند.

در این نشست مدیران آموزش در خصوص مسائل آموزشی در بانک ها و نحوه هم افزایی آنها، مطالبی را بیان و به تبادل نظر پرداختند.

یکی از مهمترین دستاوردهای این نشست، ایجاد یک فهرست مشترک از اساتید مجرب در دوره های آموزشی بدو و ضمن خدمت بانک ها بود.

گفتنی است برای پیگیری و استمرار این جلسات و همچنین ایجاد فهرست مشترک، کمیته ای متشکل از مسوولان آموزشی بانک های قرض الحسنه رسالت، تجارت و رفاه کارگران با رای گیری حاضرین در جلسه  ایجاد شد.

در پایان این نشست، بانک قرض الحسنه رسالت به حمایت از مشاغل خرد، آینه های سکه دوزی شده هنردست زنان بلوچ و همچنین کتاب کسب و کار اجتماعی تالیف محمد یونس را به مهمانان اهدا کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.