نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت بانک تجارت

طرح جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده، با حضور نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تامین تسهیلات 30 هزار دستگاه آن توسط بانک تجارت، رونمایی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک با هدف کاهش آلاینده‌های هوا، ارتقاء سطح رفاه عمومی، احترام به شهروندان و افزایش ایمنی مسافران، پرداخت تسهیلات طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده برای 30 هزار دستگاه تاکسی را بر عهده گرفت.

 

در مراسم رونمایی از این طرح محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور هدف اصلی اجرای طرح نوسازی 90 هزار تاکسی فرسوده کشور را حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا عنوان و تاکید کرد: برای جایگزینی تاکسی های فرسوده، به طور قطع به خودروهای مناسب و همچنین تامین مالی نیازمندیم. وی افزود: این طرح با مشارکت سه بانک تجارت، پارسیان و ملت انجام می شود و به عنوان معاون رئیس‌جمهور از این بانک‌ها به خاطر پیشگامی در طرح نوسازی تاکسی‌ها تقدیر می‌کنم.
 
پورمحمدی معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز با بیان این‌که در حال حاضر 60 هزار تاکسی در سطح کشور از نوع پیکان هستند و 90 هزار تاکسی فرسوده وجود دارد که باید خودروهای نو جایگزین آنها شوند، گفت: خودروهای سمند و پژو جایگزین تاکسی‌های فرسوده خواهند شد و آغاز ثبت نام جایگزینی تاکسی فرسوده از 12 بهمن‌ماه همزمان با آغاز دهه فجر است. 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.