برنامه های شرکت توسن تکنو در همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت و نمایشگاه جانبی آن با حضور و مشارکت توسن تکنو و با شعار گسترش ارتباطات بین المللی، فرصت ها و چالش ها، آغاز به کار کرد.

عصر بانک؛ پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که به همت پژوهشکده پولی و بانکی برگزار شده است ، تا 22 دی ماه ادامه خواهد داشت و برپایی کارگاه های  اموزشی، پنل های تخصصی، سخنرانی، نشست های ارائه مقالات فراخوان ، نمایشگاه جانبی و جشنواره نوآوری دکتر نوربخش از جمله برنامه های این همایش دو روزه است.

 

شرکت توسن تکنو به عنوان یکی از حامیان اصلی این همایش با حضوری فعال در نمایشگاه جانبی ، آخرین دستاوردهای خود در زمینه بانکداری الکترونیک و فن‌آوری اطلاعات را در معرض بهره برداری بازدیدکنندگان قرار داده است که در روز اول این همایش، غرفه توسن تکنو یکی از شلوغ ترین غرفه های نمایشگاه بود و کارشناسان و مدیران این شرکت، پذیرای حضور مدیران ارشد بانکهای مختلف از جمله بانک انصار ،آینده، شهر ، اقتصاد نوین، پارسیان و جناب آقای دیواندری ، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بودند.

 

بر اساس این گزارش ، جمع کثیری از مدیران و کارشناسان شرکت توسن تکنو به عنوان یکی از شرکت های گروه توسن  در نشست های تخصصی این همایش شرکت دارند و بر اساس برنامه ریزی انجام شده سه شنبه 22 دی ماه، در روز دوم این همایش ، در طبقه 1B  سالن 8 از ساعت 11:45 تا 12:45 از کتاب  مدیریت کلید  توسن تکنو رونمایی می شود. همچنین جناب آقای مظاهری ، مدیر عامل توسن تکنو در کارگاه تخصصی بانکداری بدون شعبه  از ساعت 14 تا 16 در سالن 1 طبقه B2 ، سخنرانی خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.