«سامان‌یار» بانک سامان رونمایی شد

بانک سامان در راستای دسترسی سریع، امن و راحت مشتریان به مجموعه خدمات بانکی و غیربانکی، سامانه «سامان‌یار» را عرضه می‌کند.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، عباس میرزا نیری مدیر بانکداری الکترونیک با اعلام این خبرگفت: «سامان‌یار» شامل چند برنامه کاربردی خواهد بود که هر اپلیکیشن امکانات ویژه‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند متناسب با نیاز خود از خدمات اپلیکیشن‌های موردنظرشان بهره‌مند شوند.

نیری گفت: همه افراد، بدون نیاز به داشتن حساب بانکی می‌توانند اپلیکیشن «سامان‌یار» را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند و به‌عنوان یک دستیار بانکی حرفه‌ای و هوشمند از خدمات آن استفاده کنند.

مدیر بانکداری الکترونیک بانک سامان درباره مزایای «سامان‌یار» اظهار داشت: این اپلیکیشن درحال حاضر نسخه جدید سامانک را در اختیار مشتریان بانک سامان می‌گذارد که خدماتی همچون اتصال سپرده به شماره تلفن‌همراه، مدیریت حساب‌ها، کارت‌ها و شماره‌های شبای پرمراجعه از امکانات آن است.

وی افزود: در نسخه جدید سامانک خدمات دیگری نیز برای استفاده تمام هموطنان دارای کارت‌های بانکی عضو شتاب فراهم شده است که پرداخت قبوض مصرفی و عوارض شهرداری و مشاهده سوابق تراکنش‌های پرداخت قبض، تماس مستقیم با مرکز 24ساعته سامان‌ارتباط، مشاهده نقشه شعب سامان و غیره از آن‌جمله‌اند.

نیری خاطرنشان کرد: اپلیکیشن «سامانک» درحال حاضر برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید، ویندوزفون و جاوا قابل استفاده است که هموطنان می‌توانند از وب‌سایت بانک سامان به نشانی https://Samanyar.sb24.com دریافت کنند.

گفتنی است، مشتریان بانک سامان می‌توانند پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی خود را با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422- 021 درمیان بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.