همه چیز درباره اپلیکیشن‌های پرداخت ایرانی

آیا از اپلیکیشن‌های متنوع پرداخت استفاده کرده اید و با خدمات آنها آشنایی دارید؟

عصر بانک؛با گسترش نفوذ گوشی‌های همراه هوشمند و نیاز کاربران به راهکارهای جدید پرداخت که دارای سهولت استفاده ، امنیت و نوآوری باشد، شرکتهای فعال ارائه دهنده خدمات پرداخت با طراحی اپلیکیشن‌های مختلف و با ویژگی‌های فنی و ظاهری متفاوت، سعی بر آن داشتند که در این بازار رقابتی، سهم بیشتری از مشتریان را بدست آورند.

در سال های اخیر اسم اپلیکیشن‌های مختلف پرداخت به گوش مردم خورده و در برنامه‌های پربازدید صدا سیما، بیلبوردهای شهری و نمایشگاههای مختلف تبلیغات آنها بارها دیده شده است، به همین دلیل در ادامه 7 اپلیکیشن پرداخت شرکت‌های PSP را معرفی کرده ایم و برای استفاده این اپلیکیشن‌ها لینک دانلود آنها را قرار داده ایم.

اپلیکیشن آپ

با اپلیکیشن آپ شرکت آسان پرداخت می توانید به آسانی کارت به کارت کنید، بیمه شخص ثالث و  شارژ بخرید، قبوض خدماتی، قبض موبایل و قبض جریمه پرداخت کنید، به موسسات خیریه کمک کنید، بسته ی اینترنتی بخرید و در کلوپ آپ با شرکت در کمپین ها و مسابقات آپ برنده جوایز ارزنده شوید. با اپلیکیشن آپ می توانید از تمامی خدمات سامانه *733# با امکانات بیشتر و در یک محیط جذاب بهره مند شوید!

http://app.733.ir

اپلیکیشن تاپ

کاربران برای شرکت در قرعه‌کشی جشنواره های تاپ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان باید نسبت به نصب اپلیکیشن و انجام حداقل یک تراکنش اقدام کنند. خرید شارژ برای خود و دوستان، پرداخت قبوض ماهیانه، خرید بسته اینترنت، خرید طرح ترافیک در تهران بزرگ، پرداخت جریمه رانندگی، کمک به مؤسسات خیریه و دعوت به دوستان از امکانات این اپلیکیشن کاربردی است.

نصب برای اندروید   http://taps.io/topsho22

نصب برای آیفون و ایپد http://taps.io/topsho20

اپلیکیشن پات

اپلیکیشن پرداخت شرکت کارت اعتباری ایران کیش به کاربر امکان ایجاد کیف پول الکترونیکی را می دهد. به این معنی که دارنده موبایل به راحتی امکان پرداخت از طریق کیف پول همراه را با قابلیت استفاده از رمز و بدون استفاده از رمز دارد. همچنین می تواند، پرداختهای مورد نظر خویش را بواسطه کارتهای بانکی نیز پرداخت نماید. اهم خدمات این نرم افزار، خدمات پرداخت عمومی مانند پرداخت قبض، سرویس خرید، شارژ تلفن همراه و  طرح ها حمایتی و نیکوکاری، باشگاه مشتریان، مجموعه های تخفیف می باشد.

http://www.irankish.com/page/put

اپلیکیشن ایوا

ایوا یک اپلیکیشن پرداخت از شرکت پرداخت الکترونیک سداد و مبتنی بر تعاملات اجتماعی و بازی است. رویکرد اصلی در طراحی این اپلیکیشن ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده در حوزه نرم افزارهای پرداخت است.با ایوا می‌توان پاتوق تشکیل داد، با سایر پاتوق‌ها وارد چالش شد، با دوستان گپ و گفت داشت و کمک حالشان بود؛ هم‌چنین می توان به خدمات پرداخت متنوعی نظیر خرید شارژ موبایل، پرداخت قبض و خرید بدون حضور کارت بانکی دسترسی داشت. ایوا یک ترکیب شگفت‌ آور از بازی، شبکه اجتماعی و پرداخت الکترونیک است. این سه محیط متفاوت به طور منطقی با هم پیوند خورده تا تجربه‌ای متفاوت و جذاب از تفریح، خرید و تعامل با دوستان را رقم بزنند.

https://sadadpsp.ir/Home/NewIndex

اپلیکیشن سه سوت

اپلیکیشن سه سوت شرکت پرداخت الکترونیک سامان خدمات خرید شارژ، پرداخت قبوض و خرید بسته های اینترنت، پرداخت جریمه خودرو و خرید مجوز طرح ترافیک را به کاربران ارائه می دهد. همچنین سامانه ipay این اپلیکیشن  به کاربران امکان می دهد از طریق بارکد های کیوآر و همچنین NFC  با گوشی موبایل پرداخت های خود در فروشگاه ها و مراکز خدماتی همچنین سایتهای فروشگاهی اینترنتی را در بستری امن انجام دهند.

https://cafebazaar.ir/app/ir.tgbs.sepcharge/?l=fa
اپلیکیشن سکه

اپلیکیشن سکه شرکت به پرداخت ملت جایگزینی مطمئن برای کیف پول شماست. از جمله قابلیتهای سکه می توان به امکان پرداخت قبض، استعلام قبض موبایل و شارژ سیم کارت با استفاده از کارتهای شتابی اشاره کرد. با پرداخت مبتنی بر NFC و بارکد دوبعدی  QRمی‌توانید در فروشگاه‌های طرف قرارداد با سکه، مبلغ مورد نظر را با تلفن همراه خود پرداخت نمایید و با امکان اسکن بارکد، قبوض را سریع‌تر پرداخت کنید.

http://sekeh.behpardakht.com
اپلیکیشن هف هشتاد

اپلیکیشن کاربردی هف هشتاد پرداخت نوین آرین کلیه خدماتی که در بستر USSD با کد #780* ارائه می شود مثل خرید شارژ، خرید اینترنت، پرداخت قبوض، کمک به خیریه  و …  را در دسترسی عموم قرار داده است. یکی از مزایای استفاده از این نرم افزار، توانایی مدیریت هزینه و مدیریت زمان از طریق مشاهده تراکنش های بانکی انجام شده در بازه های زمانی مختلف می باشد.

http://app.780.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.