خودپردازهای جدید جایگزین شعب پرهزینه

از آنجایی که دیگر به ATM ها به چشم ماشین‌هایی با درآمد کارمزدی نگاه نمی‌شود، می‌توان از آنها برای انجام دادن خدمات متنوعی استفاده کرد.

عصر بانک؛شعبه‌های بانکی در طول زمان فراز و فرود خود را داشته‌ و به مرور متحول شده‌اند. اکنون، زمینه‌های ایجاد شعبه‌ به مرور در حال کمرنگ شدن است، مدل‌های جذب نیروی انسانی مجددا در حالی ارزیابی است و تعطیلی‌ شعبه‌ها منجر به تغییر در خط فکری ایجاد کنندگان شعب شده است و آنها را وادار کرده است که بیاندیشند چگونه می‌بایست ثبات خود را حفظ کنند.

این همان جایی است که ATM به عنوان نوری تابان می‌درخشد. از آنجایی که دیگر به ATM ها به چشم ماشین‌هایی با درآمد کارمزدی نگاه نمی‌شود، می‌توان از آنها برای انجام دادن خدمات متنوعی استفاده کرد.

از آنجایی که روزانه تعداد بیشتری از شعبه‌ها در حال بسته شدن هستند، ATM  به یک گزینه‌ی محبوب در میان بانک‌ها تبدیل شده است. اینکه شما چگونه ATM را به عنوان شعبه استفاده می‌کنید می‌تواند مشخص کننده‌ی این باشد که آیا دستگاه عابر بانک ترافیک را به سمت خدمات الکترونیکی هدایت خواهد کرد یا همچنان ترافیک کارها به سمت متصدیان بانکی می‌رود.

انتخاب مکان صحیح به این معنی است که کارکنان را بر سر کارهای باارزشتری برای جذب مشتری قرار دهیم. با تغییر شیفت از ارائه‌ی خدمت به فروش، بانک قادر خواهد بود که مدل‌های نیروی انسانی را توسعه بخشد.

مادامیکه شبکه‌ها در حال تحول و شعبه‌ها در حال بسته شدن هستند، یک راه حل مقرون به صرفه برای پرکردن این جای خالی الزامی است. بطور میانگین، اداره کردن یک شعبه سالیانه در حدود 500 هزار دلار هزینه دارد – در حالی که اداره کردن یک ATM تنها 100 هزار دلار در سال هزینه در بر خواهد داشت.

این راه حل مقرون به صرفه به همراهی بهینه‌سازی شبکه‌ای دقیق مکانی آن می‌تواند نیازهای افراد را بطور کامل برطرف کند و بصورت مثمر ثمری همیشه خواهان داشته باشد.

انتخاب مشتری ناشی از خلقیات اوست؛ برند اینجا حرف اول را میزند. متاسفانه، اغلب ATM ها و نقش آنها در آگاهی بخشی برند از یاد می‌رود، بخصوص زمانی که در جایی خارج از شعبه قرار می‌گیرندخودپردازهای دور از جایگاهی که در پارکینگ‌ها، مال‌ها و دیگر مکان‌های عمومی قرار می‌گیرند به نماینده‌ای ویژه برای موسسه‌ی مالی تبدیل می‌شوند. اگر از این دستگاهها بطور موثری استفاده شود، می‌توانند گزینه‌ی خوبی برای آگاهی بخشی برند باشند؛ کاری که پا را فراتر از شناختی سطحی قرار می‌دهد.

در جهان شعبه‌های کوچک، ترکیب موثری از شعبه و ATMهای خارج شعبه برای پوشش نیازهای مشتری بسیار ضروری است.
 

/ایران ارقام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.