راه‌اندازی سامانه پیام‌رسان «چابک» در بانک کارآفرین

برای توسعه و تکمیل خدمات بانکداری الکترونیک بانک کارآفرین، محصول جدید سامانه پیام‌رسان کارآفرین (چابک) برای مشتریان بانک طراحی و عملیاتی شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، سامانه پیام‌رسان کارآفرین که تحت نام «چابک» راه‌اندازی شده است، برنامه‌ای است که روی تلفن همراه مشتری نصب می‌شود. مشتریان بعد از نصب برنامه و فعال‌سازی آن، قادر خواهند بود پیام‌های بانکی (در فاز اول تراکنش‌های بانکی) را از طریق آن دریافت کنند.

 

براساس این گزارش، برنامه چابک برای گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم‌های عامل Android و iOS (همه نسخه‌ها) طراحی و ارائه شده است. بعد از نصب و فعال‌سازی برنامه، به محض انجام عملیات بانکی از سوی مشتری، پیام مرتبط با عملیات از طریق اینترنت و به‌صورت سیستمی به برنامه چابک ارسال خواهد شد. ضمنا برای دریافت پیام‌ها، لازم است تلفن همراه مشتری به اینترنت متصل باشد. در برنامه چابک، امکان مدیریت و دسته‌بندی پیام‌ها براساس نوع تراکنش (واریز یا برداشت) وجود دارد. علاوه‌بر این، برای هر یک از تراکنش‌ها، امکان برچسب‌گذاری و دسته‌بندی هزینه‌ها و درآمدها نیز پیش‌بینی شده است. در این سامانه امکان گزارش‌گیری و فیلتر کردن پیام‌ها براساس معیارهایی از قبیل تاریخ و مبلغ تراکنش، برچسب‌ها (پرداخت قبض، اقساط تسهیلات و…) و نوع تراکنش (به تفکیک واریز و برداشت) نیز وجود دارد. براساس این گزارش، از جمله ویژگی‌های سرویس پیام‌رسان اینترنتی (چابک) در مقایسه با سرویس پیامک عادی، عدم وابستگی به بستر مخابرات، سهولت امکان جست‌وجوی پیام‌ها، سهولت مشاهده پیام‌ها و امکان مدیریت و برچسب‌گذاری پیام‌ها و درج متن روی آنها، امکان دسته‌بندی پیام‌ها، امکان گزارش‌گیری از تراکنش‌ها و مدیریت حساب شخصی است. در ضمن امکان استفاده همزمان از دو سرویس پیام‌رسان اینترنتی (چابک) و سرویس پیامک عادی (sms) برای مشتریان وجود دارد. سرویس پیام‌رسان کارآفرین در حال حاضر برای مشتریان فاقد کارمزد و آبونمان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.