رشد ٣٥ درصدی تعداد کارت های مجازی بانک صادرات ایران

​فرآیند روبه رشد کمی وکیفی خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران بیش از پیش با استقبال مشتریان مواجه شده و در همین خصوص تعداد کارت های مجازی صادره این بانک در پایان فروردین ماه ١٣٩٦ نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته ٣٥ درصد رشد را رقم زده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، با توجه به رویکرد این بانک برای بسط و توسعه زیرساخت¬های بانکداری الکترونیک، تدابیر لازم در این راستا اتخاذ شده است که در نتیجه اقدامات به عمل آمده شاهد رشد ٣٥ درصدی تعداد کارت های مجازی را شاهد می باشیم.                                                      

گزارش یاد شده همچنین حاکی است این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و کاهش در هزینه و وقت مشتریان امکان صدور کارت مجازی(Virtual card) را برای اشخاص حقوقی فراهم ساخته که با استقبال ذینفعان مواجه شده است. این کارت بنا به درخواست شرکت ‌ها، سازمان های دولتی و غیردولتی دارای حساب حقوقی یا دولتی نزد بانک و به منظور تسهیل در واریز وجه به این حساب ها صادر می‌شود.

براین اساس بانک برای اینگونه اشخاص کارت ١٦ رقمی مجازی تعریف می‌کند که از طریق آن اشخاص طرف تعامل با شرکت‌ها و سازمان ها قادر خواهند بود تراکنش انتقال کارت به کارت را با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروش، اینترنت بانک و همراه بانک انجام دهند.

گفتنی است، این کارت تکمیل کننده فروش اینترنتی محصولات و خدمات مختلف محسوب شده و بر اساس آن اشخاص حقوقی می‌توانند با دریافت شماره کارت مجازی علاوه بر آسایش مشتریان، درکوتاهترین زمان در بستری امن، مبادلات مالی خود را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.