قدردانی شورای پول و اعتبار از روند اعطای تسهیلات در بانک ها

اعضای شورای پول و اعتبار از عزم و عملکرد شبکه بانکی در زمینه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط قدردانی کردند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در جلسه روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه شورای پول و اعتبار، گزارش آخرین تحولات اقتصادی کشور در حوزه‌های مختلف از جمله رشد اقتصادی، نرخ تورم، رشد نقدینگی و اجزای آن، بازار ارز، عملکرد شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات قرض‌ الحسنه ازدواج و تامین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، تحولات بخش‌های مختلف تولیدی از جمله کشاورزی و مسکن و همچنین شرایط بازار پول برای اعضای شورا تشریح شد.

اعضای شورای پول و اعتبار همچنین از عزم و عملکرد شبکه بانکی در زمینه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط قدردانی کردند.

گفتنی است در سال گذشته 98.2 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به بیش از یک میلیون متقاضی پرداخت شد که در مقایسه با سال قبل به لحاظ تعداد 26.6 درصد و به لحاظ مبلغ 300 درصد رشد نشان می ‌دهد.

  علاوه بر این، بر اساس آخرین اطلاعات، شبکه بانکی تا 24 اردیبهشت سال جاری 175.6 هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط پرداخت کرد که عملکرد مناسب شبکه بانکی در این زمینه و اثرگذاری آن بر تحولات مثبت اخیر کارگاه‌های صنعتی مورد تایید اعضای شورای پول و اعتبار قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.