قابلیت پرداخت برای روبات‌ها (Payment for Bots)

قابلیت Bot Payments با همین هدف طراحی شده و از امروز در دسترس کاربران برنامه تلگرام قرار دارد.

عصر بانک؛تصور کنید بتوانید تنها از طریق چند حرکت ساده در برنامه تلگرام، پیتزا سفارش دهید، کفش بخرید، تاکسی بگیرید یا کارت متروی خود را شارژ کنید! این تصور حالا به واقعیت پیوسته است. قابلیت Bot Payments با همین هدف طراحی شده و از امروز در دسترس کاربران برنامه تلگرام قرار دارد.

 

با دانلود برنامه تلگرام نسخه 0/ 4، کاربران قادر خواهند بود که هزینه سرویس‌ها و کالاهای مختلف ارائه شده را پرداخت کنند. در این روبات، گزینه‌ای به نام «پرداخت» در پایین صفحه چت قرار می‌گیرد که کاربران می‌توانند از طریق آن، هزینه محصول مورد نظر را پرداخت کنند. با انتخاب گزینه پرداخت، کاربر می‌تواند اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کند و به سادگی و در امنیت کامل خرید خود را انجام دهند.

 

بیشتر پرداخت‌های اینترنتی در این بوت فعلا از سوی شرکت Stripe مدیریت می‌شوند اما روبات پرداخت تلگرام، پلت‌فرمی برای ارائه‌دهندگان خدمات پرداختی در سراسر دنیاست. سازنده بوت پرداختی، به زودی قادر خواهد بود از دیگر ارائه‌دهندگان خدمات پرداختی نیز استفاده کند.

 

تا چند روز آینده، سازندگان این بوت می‌توانند از خدمات شرکت RazorPay در کشور هند، از شرکت FlutterWave در کشورهای نیجریه، کنیا، غنا، آفریقای جنوبی و اوگاندا و از شرکت PaymentWall در بیش از 190 کشور دیگر استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.