گردهمایی بزرگ همکاران شرکت داده ورزی فرادیس البرز

از تولید VTM داخلی، تا پروژه فراپی و کارت دومنظوره؛ در گردهمایی بزرگ شرکت فرادیس البرز چه خبر بود؟

عصر بانک؛ چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه گردهمایی همکاران شرکت داده ورزی فرادیس البرز با محوریت تعادل، تحول و تداوم با حضور بیش از 600 نفر از مدیران و کارکنان شرکت از سراسر کشور در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد.

شرکت فردایس البرز به عنوان نماینده انحصاری دیبولد نیکسدورف در ایران با تجربه طولانی در همکاری با معتبرترین شرکت ها و تولید کنندگان جهانی، در سالهای اخیر موفق به دریافت مجوز درجه یک تولید از وزارت صنعت، کسب رتبه اول در زمینه خدمات پشتیبانی و تولید نرم افزار وسخت افزارهای جانبی از شورای عالی انفورماتیک، احراز رتبه یک درشبکه داده های رایانه ای و مخابراتی و  مشاور و نظارت بر اجرای طرحهای متنوع انفورماتیک شده است.

از ویژگی های منحصربه فرد شرکت فرادیس البرز توانمندی اجرایی و ارائه خدمات تخصصی لازم به مشتریان است که حس اطمینان را برای بانکها و موسسات طرف قرارداد ایجاد می کند.

برخورداری از 132 دفتر عملیاتی مجهز به واحدهای ستادی، تعمیرات و انبار مستقل و به کارگیری کارشناسان حرفه ای باعث شده تا خدمت رسانی در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن در دورترین نقاط تحت پوشش تحقق یابد و پشتیبانی، رشد و نگهداری از این شبکه بزرگ سرویس دهی که حاصل سالها تفکر و برنامه ریزی و اجرای سیاست های هدفمند است به عنوان سرمایه شرکت فرادیس البرز باشد.

 

در ابتدای این گردهمایی، مهندس کیمیایی، مدرس MBA و مشاور و مدرس بیش از هشتاد برند متنوع کشور در مورد زنجیره تحول شرکت سخنرانی کردند.

 

کیمیایی در ابتدا گفت: خیلی از شرکت ‌های رقیب در بحث نرم افزاری و سخت افزاری تمایل دارند که شبیه فرادیس البرز شوند و به رشد فرادیس البرز برسند.

کیمیایی به موضوع هوشمندی کسب و کار، موفقیت و رسیدن به اهداف شرکت نیز اشاره کرد و گفت: در سازمان باید افراد DNA های لازم برای رسیدن به موفقیت را به همراه اشتیاق و دغدغه داشته باشند و کسانی که در سازمان دو ابزار لازم یعنی اشتیاق و دغدغه برای رسیدن به موفقیت را نداشته باشند، باعث رشد سازمانی نمی شوند.

 

وی همچنین گفت: برای رسیدن به موفقیت در سازمان و ایجاد ارزش باید سه باور در بین کارکنان وجود داشه باشد.باور به محصول و ارتقای آن، باور به سرویس و خدمات مناسب و باور به تجربه خوب مشتریان از محصولات و خدمات شرکت.
در ادامه برنامه برای همکاران، یک مسابقه جالب اجرا شد.

در ادامه جناب آقای مهندس مجید زنوزی، از مدیران با سابقه شرکت خدمات انفورماتیک که از ابتدای تاسیس شرکت، عهده دار مدیرعاملی شرکت فرادیس البرز بودند و سال گذشته موفق به کسب دریافت نشان عالی مدیریت سال شدند به سخنرانی پرداختند. ایشان در ابتدا از همکاران شرکت تشکر و قدردانی کردند و گفتند: در ابتدای راه هستیم و این گردهمایی برای روشن کردن محورهای حرکت شرکت برای همسویی در آینده است.

 

مهندس مجید زنوزی در ادامه گفت: خوشحالیم که فرادیس البرز بیست سال است فرصت خدمت به نظام بانکی را با سربلندی طی کرده است.شرکت فرادیس در ابتدای سال 83 با  مأموریت تولید تأسیس شد که سابقه آن به پنج سال قبل از آن بر میگردد که گروه تولید و تعمیر تشکیل شده بود. همچنین کل فعالیت تولید در سال 87 از شرکت منفک شد و در ادامه در سال 89 ماموریت پشتیبانی جایگزینی آن شد که سابقه آن به سال 75 در معاونت پشتیانی شرکت خدمات انفورماتیک بر میگردد. بنابراین ما سابقه شرکت را از نظر قدمت و پشتیبانی 20 ساله می دانیم.

مهندس مجید زنوزی درباره جایگاه شرکت به همکاران گفت: شرکت فرادیس در بین شرکت‌های بانکی جایگاه بارزی دارد و شرکت علاوه بر سابقه طولانی مدیران و تجربه نیروهای فنی از چند منظر دیگر نیز برتری های چشمگیری نسبت به رقبا بدست آورده است. از یک منظر سهم عمده بازار شرکت است که نتیجه عملکرد شرکت و اعتماد مشتریان است، دومین مورد توسعه دفاتر در کل کشور است که در حال حاضر دارای 132 دفتر می باشد و  بیش از 60 دفتر از شرکت رقیب بیشتر دارد. عامل دیگر، رضایت مناسب مشتریان در نظرسنجی های انجام شده از خدمات و محصولات شرکت است.

 

وی همچنین گفت: طی چهال سالی که در رتبه بندی 100-IMI بین شرکتها مقایسه شده ایم، به طور متوسط  سالیانه 15% رشد داشتیم و در حال حاضر جز 13 شرکت برتر هستیم و در بین شرکت های IT  در همان رتبه بندی، رتبه 15 و در بین شرکتهای هم رده بانکی رتبه اول را کسب کردیم و همچنین در کلیه حوزه های کاری مرتبط با فعالیت شرکت که 13 مورد را شامل می شود شرکت فرادیس البرز رتبه اول را از شورای عالی انفورماتیک کسب کرده است.
به گفته مدیرعامل شرکت فرادیس این موفقیت ها تصادفی نیست و با تلاش جمعی از طرفی و برنامه ریزی از طرف دیگر بوجود آمده است.

 

مهندس مجید زنوزی درباره استراتژی های شرکت گفت: در استراتژی شرکت از ابتدای تشکیل شرکت سه مأمویت وجود داشته است. مأموریت اول تولید و مونتاژ تجهیزات بوده است، بعد از انتقال بخش نصب و نگهداری از شرکت خدمات انفورماتیک به مأموریت پشتیبانی پرداختیم و از سال پایان 92 مأموریت شرکت وسیع تر شد که پس از سه سال شاهد تحقق اهداف آن مأموریت بودیم. از سال 95 بازنگری در حوزه کسب و کار در شرکت مطرح شد و در تدوین برنامه ریزی استراتژیک بحث پرداخت به عنوان کسب و کار دوم تدوین شد و برگزاری این گردهمایی در سال 96 به منظور تأکید بر برنامه توسعه کسب و کار جدید شرکت است.

وی  درباره برنامه ریزی استراتژیک جدید شرکت به موارد زیر اشاره کرد:

تنوع در SST و خدمات مکمل، توسعه راهکارهای ظرفیت ساز، تقویت زیرساخت فناوری، افزودن به جریان درآمدی، تقویت و توسعه فعالیت های تجاری

به گفته مدیرعامل فرادیس البرز با اجرای این برنامه ها، پنج تغییر در شرکت ایجاد شده است که شامل  موارد زیر می‌شود:

تبدیل جریان درآمدی پشتیبانی به جریان درآمدی پشتیبانی، تجاری و تراکنشی، گسترش حوزه مشتریان صرفاً بانکی به مشتریان بانکی و غیربانکی و B2C ، تبدیل تک صنعت SST  به دو صنعت SST و پرداخت، تبدیل حالت تک محصولی SST  که فقط خودپرداز بود به طیف وسیع محصولات که شامل VTM، کیوسک ها و صندوق و ATM فروشگاهی است، و تبدیل راهکارهای تجاری به راهکارهای ظرفیت ساز

مجید زنوزی در ادامه با اشاره به پروژه فراپی در کاشان از آن به عنوان یک پروژه ظرفیت ساز نام برد که هم شرکت را وارد فضای جدیدی می‌کند و هم با ایجاد یک اکوسیستم، شرکت‌های همکار را وارد حوزه پرداخت می‌کند.
 

وی در ادامه به اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای معاونت های مختلف شرکت پرداخت و از معاونت های شرکت تشکر کرد و از فعالیت معاونت های مختلف شرکت به پشتیبانی از 17 هزار دستگاه خودپرداز در شبکه بانکی کشور، طراحی نمونه داخلی VTM  به عنوان یک شاهکار و همچنین به کارت فراپی پروژه کاشان به عنوان پروژه برتر شرکت اشاره کرد که در آن شهر بدون وجه نقد به کمک کیف پول الکترونیکی ایجاد می شود.

مدیرعامل فرادیس البرز همچنین در ادامه سخنرانی اش به خبر مهم کارت دو منظوره پرداخت که برای اولین بار کیف پول الکترونیک فرادیس با یک کارت بانکی ادغام شده است و با این راهکار کارتهای بانک ملی در کاشان به همراه کارت هوشمند پرداخت یکپارچه شده است.

 

مهندس مجید زنوزی در انتها با اشاره به برنامه های آتی شرکت گفت: 4 بخش تقویت زیر ساخت، سرآمدی در ارائه خدمات، کسب مزیت رقابتی جدید و پایدار و تعالی سازمانی به عنوان برنامه های آتی شرکت با محوریت و شعار تداوم، تحول و تعامل هستند.

بعد از سخنرانی مدیرعامل شرکت فرادیس البرز، مدیران شرکت از همکاران برتر تقدیر و تشکر کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.