سهم‌الشرکه بانک‌های عضو سندیکای اعطای تسهیلات به پروژه پدیده شاندیز به حساب بانک صادرات ایران واریز شد

​در جلسه‌ای که با حضور دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و همایونی فر مدیرکل امور اقتصادی این وزارتخانه با سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در برج سپهر برگزار شد، از واریز مبلغ سهم‌الشرکه بانک‌های عضو سندیکای پروژه پدیده شاندیز به حساب بانک صادرات ایران خبر دادند.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، به دنبال تشکیل سندیکای مذکور متشکل از ٦ بانک کشور به منظور تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه پدیده شاندیز، بانک های عضو سندیکا نسبت به واریز مبلغ ٥٠٠ میلیارد ریال از سهم الشرکه خود به حساب‌  مفتوحه برای تمرکز این وجوه اقدام کردند.

 

این گزارش می افزاید: در این جلسه با تشکر از اقدامات سازنده بانک صادرات ایران بر ضرورت، اهتمام و اقدام فوری هیأت‌مدیره شرکت پدیده شاندیز برای پیگیری عملیات اجرایی تکمیل پروژه مذکور تأکید شد.

شایان توجه است، به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال و تولید، سندیکای بانکی با مشارکت ٦ بانک برای تامین مالی پروژه شهر پدیده شاندیز در مشهد مقدس با پیشگامی بانک صادرات ایران و با حضور بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و شهر در راستای تحقق تدبیر "سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" و همچنین حمایت از فعالیت‌های مولد اقتصادی و رونق‌بخشی به فضای کسب و کار، بر اساس ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

گفتنی است؛ طی چندروز گذشته، پیش نویس قرارداد مشارکت در تامین مالی پروژه شهر پدیده شاندیز مرکز تعطیلات، سرگرمی و خرید با پیشگامی بانک صادرات ایران به تایید مدیران اعتباری بانکهای عضو سندیکا رسید.

انتظار می رود بر اساس هدف گذاری این  سندیکای بانکی، بخش های باقی مانده پروژه هر چه سریعتر مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.