رونمایی از محصولات بیمه‌ای سوپرمارکت مالی بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه به منظور افزایش رضایت‌مندی و دسترسی بیشتر هموطنان به خدمات بانکی و بیمه‌ای از دو طرح بیمه‌ای رونمایی کرد.

عصر بانک؛به گزارش بانک صادرات ایران، در مراسمی با حضور جمشید جام‌خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاون شعب و بازاریابی و جمعی از مدیران این بانک و بیمه سرمد برگزار شد، از آغاز به کار جشنواره‌های بیمه‌ای "طرح نسیم" و "بیمه عمر مانده بدهکار" خبر داده شد.

 

جام‌خانه، در این مراسم با اشاره به عملکرد بانک در سال گذشته گفت: توسعه خدمات و تبدیل شعب به سوپرمارکت مالی یکی از اهداف راهبردی بانک صادرات ایران است که سال گذشته مطرح و با جدیت در حال پیگیری است و هدف از اجرای آن، افزایش دسترسی مشتریان به خدمات متنوع بانکی، بیمه‌ای و صرافی است.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های بیمه‌ای یاد شده به عنوان بخشی از خدمات سوپرمارکت‌های مالی گفت: با هماهنگی شرکت بیمه سرمد دو طرح "نسیم" و "بیمه عمر مانده بدهکار" آماده اجرا است که مزایای زیادی برای مشتریان و هموطنان دارد.

 

جام‌خانه افزود: در طرح نسیم، بیمه‌نامه‌های استاندارد و جذاب به مشتریان ارائه می‌شود.

 

بیمه عمر مانده بدهکار درکنار مزایا و منافع برای مشتریان، تأثیر زیادی در کاهش ریسک اعتباری شعب و کاهش مطالبات معوق دارد.

 

معاون شعب و بازاریابی با اشاره به اجرای جشنواره طرح نسیم گفت: این جشنواره چهار ماهه بوده و از دهم اردیبهشت‌ماه و همزمان با میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) شروع و تا دهم شهریورماه ادامه دارد. در ابتدای این جشنواره، 5٠٠ شعبه فعال می‌شوند و ماهانه 5٠٠ شعبه دیگر نیز به شعبی که این خدمات را ارائه می‌دهند، افزوده می‌شود.

 

وی در خصوص جشنواره طرح بیمه عمر مانده بدهکار نیز گفت: جشنواره این طرح در همه شعب بانک صادرات ایران از دهم اردیبهشت‌ماه به مدت سه ماه تا دهم مردادماه برگزار می‌شود. در این طرح بیمه‌ای تسهیلات مشتریان به صورت اختیاری بیمه عمر می‌شود.

 

اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه سرمد نیز طی سخنانی گفت: این شرکت براساس اصول حرفه‌ای بنیان نهاده شده و با وجود زمان کم فعالیت موفق شده رتبه اول توانگری مالی در بین بیمه‌ها را کسب کند.

 

وی درباره اجرای این دو طرح بیمه‌ای گفت: این دو طرح برای ورود به سوپرمارکت مالی بانک صادرات ایران به صورت ساده طراحی شده که ذینفعان بانک از آنها بهره‌مند می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.