هر آنچه که باید درباره “طرح گام” شرکت مبناکارت آریا بدانید

سازوکار طرح گام قرعه کشی مبتنی بر بازی است که در آن مشتری باید شماره رسید تراکنش را دریافت نموده و آن شماره را در سامانه #126*770* ثبت کند و به صورت تصادفی برنده یک جایزه شود.

عصر بانک؛شرکت مبناکارت آریا به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در ارائه‌ی خدمات پرداخت در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضوری فعال و چشمگیر داشت و با معرفی طرح گام به یکی از غرفه های شلوغ این نمایشگاه مبدل شده بود.

 

به همین بهانه پایگاه خبری آموزشی “عصربانک”  با مدیرعامل این شرکت، جناب آقای مهندس مرتضی حسینی گفتگویی به انجام رسانیده که در ادامه آمده است.

 

مدیرعامل مبناکارت آریا در خصوص این طرح گفت: هدف از طرح گام و قرعه کشی آن، تکریم مشتریان محترم، پذیرنده ها و ایجاد انگیزه در آنهاست و مدل اجرایی آن به این صورت است که ما دستگاهی به نام  مخزن کارت برای مراکز فروشگاهی بزرگ طراحی کرده ایم و کانترهایی در فروشگاه ها جاسازی کرده و به آنها پشتیبانی ویژه ارائه می دهیم .

 

در این طرح مشتری از طریق مخزن کارت به صورت تصادفی یک کارت را که روی آن شماره کد وجود دارد دریافت می کند و آن شماره را در سامانه #126*770*  ثبت می کند و به صورت تصادفی یک جایزه به او تعلق می گیرد. از این به بعد بازی شروع می شود. در واقع سازوکار طرح گام، قرعه کشی مبتنی بر بازی است؛ یعنی در ادامه از مشتری پرسیده می شود که تمایل به ادامه دارد یا جایزه را قبول می کند، اگر مشتری جایزه را قبول کند، جایزه به او داده می شود و اگر کلید ادامه را بزند، باید شماره تراکنش را وارد کند و نسبت به مبلغ، تعداد و زمان تراکنش، وارد دسته های جوایز مختلف می شود.مشتریانی که در این طرح ثبت نام می کنند در مرحله بعد، شماره تلفن همراه شان در سامانه ثبت می شود و هر چقدر بیشتر تراکنش انجام دهند، در باشگاه مشتریان با توجه به شماره تراکنش هایی که ثبت می کنند، امتیاز بیشتری دریافت می کنند.

 

مهندس حسینی درباره باشگاه مشتریان نیز گفت: مشتریان می توانند امتیازشان را در باشگاه مشتریان سایت مبناکارت آریا که به زودی راه اندازی می شود رصد کرده و امتیازات خود را نقد نمایند .

 

مهندس حسینی درباره برنامه شرکت در طرح گام برای قسمت پذیرنده افزودند:  برای پذیرنده دو برنامه داریم؛ اگر مشتری شماره رسید تراکنش را وارد کند، امتیاز برای پذیرنده درنظر گرفته می شود و پذیرنده از این طریق تشویق می شود، بنابراین اگر مشتری شماره خود را ثبت کند برای پذیرنده دو امتیاز ثبت می شود، در غیر اینصورت، برای پذیرنده یک امتیاز ثبت می شود. در واقع پذیرنده باید به مشتری آگاهی دهد که می تواند شماره تراکنش را در طرح گام ثبت کند، پس از آن پذیرنده با شماره تلفن همراهی که به ما داده، می تواند امتیازات خود را  نیز بررسی نماید. این برنامه بعد از نمایشگاه به همه ی پذیرنده ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مدیرعامل مبناکارت آریا در ادامه گفت: همه شرکت های PSP باشگاه مشتریان یک طرفه دارند، یعنی فقط برای پذیرنده ها باشگاه مشتریان در نظر گرفته اند اما باشگاه مبناکارت برای دارندگان کارت نیز برنامه هایی دارد؛ یعنی مزیت رقابتی ما این است که برای هر تراکنش هم برای پذیرنده و هم برای دارنده کارت امتیازاتی در نظر گرفته ایم.

 

مهندس حسینی افزود: مبنا کارت آریا برای سال 96 طرح گام را در گام های مختلف اجرا خواهد کرد که در حال حاضر گام یک را در دست اجرا داریم.جشنواره دیگری هم به نام جشنواره در برنامه آتی شرکت گنجانده شده است که در آینده در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد .

 

گامهای بعدی طرح گام چیست؟

 

حسینی درباره گام های بعدی طرح گام افزود: عملاً در هر طرحی باید گام به گام جلو رفت، ما هم به همین منوال برنامه ریزی کرده ایم.

 

در ادامه این طرح ،گام های دیگر را خواهیم داشت که هر کدام از این گام ها بر یک حوزه متمرکز میشوند ؛ مثلا گام یک تمرکزش روی مشتری است ، گام دوم بر تشویق پذیرنده متمرکز است و گام سوم تلفیق گام های قبلی است.

 

وضعیت پروژه M-POS مبناکارت

 

مدیرعامل شرکت در باره M-POS گفت:  اپلیکیشن M-POS  مبناکارت آریا آماده به کار است و بزودی مجوز آن از سمت شاپرک صادر می شود.با این اوصاف ما از M-POS در این نمایشگاه رونمایی کردیم.

 

هزینه M-POS چقدر است و آیا به نظر شما این خدمت در ایران به زودی فراگیر می شود؟

 

مهندس حسینی درباره فراگیری این خدمت جدید گفت: هزینه‌ی ام پوز نصف هزینه‌ی یک پوز است ولی به سرعت در کشور فراگیر نخواهد شد زیرا برای جلب اعتماد مشتری به امنیت این سرویس ، همت بانک ها و شرکت ها برای فرهنگ سازی در این مورد نیاز است که هم اکنون  بازار بستر و کشش این کار را ندارد.

 

شاپرک برای صدور مجوز M-POS به چه مواردی توجه می کند؟

 

مهندس حسینی در پاسخ به این سؤال افزود: شاپرک بیش از هرموردی به امنیت فناوری های نوین پرداخت توجه دارد. شاپرک هم برای ساختار فیزیکی دستگاه پوز و هم برای امنیت نرم افزاری آن، استانداردهایی را مدنظر قرار می دهد.هم اکنون شاپرک، سخت افزار ما را تایید کرده و نرم افزار نیز در شرف تایید است که هر دو را از شریک تجاری شرکت ( اینفوتک) تهیه کردیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.