تغییر مدیران عامل دو بانک گردشگری و سرمایه

مدیرعامل بانک گردشگری مطابق اعلام رسمی و مدیرعامل سرمایه مطابق اخبار غیررسمی تغییر کردند.

عصر بانک؛به گزارش دنیای اقتصاد اعلام خبر تغییر مدیران عامل بانک‌های گردشگری و سرمایه در روز گذشته توجه فعالان بخش خبرهای بانکی را به خود جلب کرد.

 

البته خبر تغییر مدیرعامل بانک گردشگری را روابط عمومی این بانک رسما اعلام کرد. محمد ربیع‌زاده، سرپرست جدید بانک گردشگری جایگزین خواجه حسنی شده است. براساس آخرین اطلاعات، کفایت سرمایه بانک گردشگری در سال 94، 7/ 5 درصد و دارایی‌های درآمدزا به جمع دارایی‌های بانک نیز در سال گذشته 57/ 43 درصد و نسبت سود پرداختی به سود دریافتی نیز 50/ 215 بوده است.مراسم معارفه سرپرست بانک گردشگری با حضور اعضای هیات‌مدیره روز گذشته برگزار و محمد ربیع‌زاده به‌صورت رسمی به‌عنوان سرپرست بانک گردشگری معرفی شد. خواجه حسنی در اردیبهشت سال گذشته به‌عنوان سرپرست بانک تعیین و در شهریورماه رسما مدیرعامل بانک گردشگری شد و حدود یک سال در بانک گردشگری حضور داشته است.

 

براساس این گزارش، ربیع‌زاده از مدیران ارشد و عضو هیات‌مدیره بانک صادرات بوده و در بانک گردشگری نیز به‌عنوان معاون بانکی فعالیت داشته است.همچنین، اعلام شد که محمدرضا خانی مدیرعامل بانک سرمایه نیز برکنار شده است.وی نیز که از مهرماه گذشته در سمت مدیر عاملی بانک سرمایه منصوب بود، مانند روال همیشگی این بانک با تصمیم هیات‌مدیره بانک سرمایه و البته تایید بانک مرکزی، تغییر یافت و علیرضا پویان شاد جایگزین وی شد. وی سابقه فعالیت در بانک ایران زمین را نیز داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.