پیشخوان مجازی بانک آینده چیست؟ (+ نحوه استفاده)

شهروندان محترم، اغلب بدلیل نداشتن فرصت کافی، یا به منظور صرفه‌جویی در وقت، و همچنین جهت کاهش آمد و شد در شهر و پیش‌گیری از ترافیک، از مزایای بانکداری الکترونیکی بهره می‌گیرند.

عصر بانک؛ امروزه بسیاری از شهروندان آشنا با رایانه، به‌ویژه شهروندان شهرهای بزرگ که با مشکل ترافیک و آلودگی هوا دست به‌گریبانند، به‌جای مراجعه به شعب بانک‌ها، از خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده می‌کنند. اما باتوجه به اینکه بهره‌گیری از پاره‌ای خدمات بانکی، نیازمند مبادله اسناد و مدارک، و دریافت و پرداخت وجوه نقد بوده و انجام آن‌ها مستلزم حضور افراد در شعب بانک‌ها است. بنابراین بانکداری الکترونیکی و اینترنت‌بانک نمی‌تواند پاسخ‌گوی این بخش از نیازهای مشتریان باشد و از این رو استفاده از پیشخوان مجازی بانک آینده انجام فعالیت های بانکی را تسهیل می نماید.

 

ویژگی‌های پیشخوان مجازی بانک آینده

 

پیشخوان مجازی، آنچه که در اینترنت‌بانک همه بانک‌ها، غیرممکن بود را در دسترس مشتریان بانک آینده قرار داده است. کلیه خدماتی که در شعب بانک‌ها ارائه می‌شود از طریق پیشخوان مجازی به مشتریانی که به هر دلیل امکان حضور در شعب بانک را ندارند، قابل ارائه است. این سامانه، مشتریان را از مراجعه به شعب بانک‌ها بی‌نیاز نموده است.

 

خدمات پیشخوان مجازی:

پیشخوان مجازی خدمات را در دو دسته: غیرحضوری (اینترنت‌بانک) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان ارائه می‌دهد. از جذاب‌ترین این خدمات می‌توان به واریز و برداشت نقدی، صدور و تحویل چک رمزدار، صدور و تحویل دسته چک مجدد، صدور و ارسال کارت هدیه (با متن و طرح دلخواه)، واریز و برداشت تلفنی (پیشخوان تلفنی)، مدیریت هزینه و درآمد فردی (هدف) و … اشاره کرد.

هر زمان که نیاز به استفاده از خدمات بانکی در محل سکونت یا کار خود را داشتید، به صفحه (تارگاه) پیشخوان آینده وارد شده و درخواست خود را ثبت نمایید. درخواست شما بلافاصله با معرفی مأمور سیار بانک، به اجرا گذاشته خواهد شد. اما هم‌زمان عکس، کد امنیتی و مشخصات کامل مأمور سیار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با مراجعه مأمور سیار به محل کار یا سکونت شما، ابتدا با مشخصاتی که در اختیارتان قرار گرفته، وی را احراز هویت کرده و اسناد، مدارک و وجوه نقد را با وی مبادله می‌کنید.

پیشخوان موبایلی:

 

با وارد نمودن نشانی اینترنتی سامانه پیشخوان مجازی در مرورگر گوشی‌های هوشمند، این سامانه شکلی متفاوت و متناسب با ابعاد و امکانات گوشی به‌خود می‌گیرد.

پیشخوان تلفنی:

همه مشتریان بانک آینده که عضو پیشخوان نیز هستند، با فعال‌سازی پیشخوان تلفنی، می‌توانند برخی خدمات تحویل در محل را تنها با یک تلفن، دریافت نمایند.

 

عضویت در پیشخوان مجازی:

 

ابتدا با مراجعه به تارگاه پیشخوان مجازی به نشانی www.abplus.ir درخواست عضویت خود را در پیشخوان ثبت نمایید.

بعد از ثبت‌نام شناسه کاربری و رمز عبور به نشانی پست الکترونیکی و همچنین شماره تلفن‌همراه شما ارسال خواهد شد. سپس امکان ورود به حساب کاربری و استفاده از خدمات پیشخوان مجازی فراهم خواهد بود.

ساعات ارائه خدمات پیشخوان مجازی:

خدمات اینترنت‌بانک همه روزه و به‌صورت 24 ساعته انجام می‌شود.

خدمات تحویل در محل در روزهای هفته شنبه تا چهارشنبه، به غیر از ایام تعطیلات رسمی از ساعت 8:00 صبح تا 20:00می‌باشد. و روزهای پنجشنبه 8:00 تا 16:00 می‌باشد.

هزینه استفاده از خدمات پیشخوان مجازی:

ثبت‌نام اولیه و عضویت و استفاده از خدمات اینترنت‌بانک در پیشخوان مجازی رایگان است.

کارمزد خدمات پیشخوان، معادل کارمزد خدمات در شعب بانک‌ها است.

خدمات تحویل در محل برای مشتریان ویژه رایگان است

خدمات تحویل در محل پیشخوان مجازی، برای هربار مراجعه مأمور بانک مبلغ 150٫000 ریال است.

 

پوشش جغرافیایی خدمات پیشخوان مجازی:

خدمات پیشخوان مجازی در تمام نقاط کشور قابل ارائه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.