سولار پات؛ تبدیل یک ایده به واقعیت

مدیرعامل کارت اعتباری ایران کیش اعلام‌کرد: این شرکت در سه سال متوالی موفق شد تا تعدیل مثبت 100 درصدی سود سهام را محقق کند.

عصر بانک؛ صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش اعلام‌کرد: این شرکت در کارگروه خلاقیت و کارآفرینی یک ایده را تبدیل به واقعیت کرده که نام آن "سولار پات" نام دارد و با رونمایی این خدمت امکان شارژ باطری‌های کارت‌خوان‌های فروشگاهی سیار این شرکت با انرژی خورشیدی فراهم‌ شده است؛ "سولارپات" یک ابزار سبز در حوزه پرداخت است و شرکت کارت اعتباری ایران کیش برای نخستین بار در کشور تأمین انرژی مورد نیاز برای پرداخت الکترونیکی را از سیستم انرژی خورشیدی تأمین می‌کند.

 

وی تصریح‌کرد: این محصول در حال حاضر به‌صورت پایلوت عملیاتی شده و این شرکت سعی دارد با تجاری‌سازی این محصول و کاهش قیمت آن در نهایت این محصول تجاری را به بازار پرداخت کشور عرضه کند.

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش با اشاره به بحران این شرکت در سال 94، گفت: در 19 اکتبر سال گذشته به‌صورت یک‌باره 160 هزار کارت‌خوان فروشگاهی این شرکت از کار افتاد و این اتفاق در هر شرکتی می‌تواند به‌منزله شکست آن باشد ولی به لطف خداوند این مشکل در این شرکت در مدت 40 روز رفع شد.

 

فرامرزی با اشاره به دریافت جایزه تعالی در سال گذشته از سوی این شرکت گفت: این شرکت در جایزه تعالی نیز در سال گذشته موفق به کسب نشان تعهد به تعالی سازمانی شد و امسال نیز توانست نشان دوستاره این جایزه را کسب کند که موفقیت بزرگی است.

 

وی یادآور شد: شرکت کارت اعتباری ایران کیش همچنین در بخش هوش تجاری نیز در کشور رتبه نخست را کسب کرده و بر این اساس می‌تواند در نیمه اول سال آینده با نفوذ در رفتار پرداختی مشتریان و طراحی خدمات جدید پاسخگوی نیاز آنان باشد.

 

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش به تعدیل مثبت سود این شرکت در سال جاری اشاره کرد و گفت: شرکت کارت اعتباری ایران کیش توانسته در سه سال متوالی تعدیل سود بالای 100 درصد را در این شرکت محقق کند.

 

/ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.