چک کمک نقدی بیمه البرز به بهزیستی اهدا شد

قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز با حضور در دفتر رییس سازمان بهزیستی کل کشور،‌ چک کمک نقدی این شرکت را به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اهدا کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مجید نادری،‌ قائم مقام مدیرعامل این شرکت پس از اهدای این چک،‌ اظهار داشت:  بیمه البرز برای دومین سال متوالی به منظور حمایت از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و گسترش فرهنگ مشارکت اجتماعی، بودجه تخصیص یافته به خرید اقلام تبلیغاتی و تهیه هدایای نوروزی را به خانواده های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی چهار استان محروم سیستان و ‌بلوچستان، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد و خراسان جنوبی اهدا اختصاص داد.

 

وی افزود:‌ انتظار می رود سایر نهادها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی در حوزه مشارکت های اجتماعی وارد شوند و نهادهای حمایتی را در حمایت از افراد کم بضاعت جامعه یاری کنند تا جامعه به یک آرامش نسبی برسد و روزی فرا برسد که افراد کم توان و کم بضاعت علی رغم مشکلاتشان بتوانند فعالیت اجتماعی داشته باشند.

انوشیروان محسنی بندپی،‌ معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کل کشور نیز در این مراسم پس از دریافت چک اهدایی بیمه البرز به این سازمان، ‌گفت: اقدام بیمه البرز در راستای کمک‌رسانی به افراد کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بسیار ارزشمند و شایسته قدردانی است و نشان‌دهنده درک درست و عمیق هیات مدیره بیمه البرز نسبت به مسوولیت های اجتماعیشان است.

وی افزود: بیمه البرز عنایت ویژه‌ای به مشارکت اجتماعی و گسترش فرهنگ کمک‌رسانی به افراد کم بضاعت جامعه دارد و من برای شرکت  بیمه البرز و تمام کارکنان آن به خاطر انجام این اقدام خیرخواهانه، آرزوی سلامتی و رونق اقتصادی بیش از پیش می کنم.

این گزارش حاکی است، سال گذشته نیز شرکت بیمه البرز با هدف حمایت از خانواده‌های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم و هدایای نوروزی را به خانواده های دارای دو معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران اهدا کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.