صادق فرامرزی:سال آینده ارتقای برند خواهیم داشت

صادق فرامرزی مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش گفت : "سه سال پیش با یکدیگر قرار گذاشتیم تا یک تغییر جدی در آینده ایجاد کنیم و اکنون به نظر می رسد، تغییرات بر اساس شاخص هایی که تعریف کرده بودیم شکل گرفته است ، آنقدر که ایران کیش با ارزیابی های مختلف و از سوی سازمان های گوناگون بارها شایسته تقدیر قرار گرفت. " وی ادامه داد:"در سال 95 انواع و اقسام ایزوها و استانداردهای ممکن را از معتبرترین سازمان های کشوری و بین المللی دریافت کردیم. سازمان هایی که به سختی شرکت را بررسی و ارزیابی کردند ".

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی ایران کیش فرامرزی اضافه کرد:" دریافت ایزو 10015 در حوزه آموزش که بر مبنای سرمایه های انسانی دریافت شد، یک اتفاق مهم است. اصلی ترین گنجینه ارزشی ایران کیش سرمایه انسانی آن است، ما تمامی تلاشمان آن بود تا این سرمایه را حفظ کنیم و با آموزش آن را بپرورانیم."

 

وی افزود:"هم اکنون در ایران کیش استراتژی آموزش چند ساله به یک فرد حتی با اسم و مشخصات او، تعیین شده است و می دانیم هرکدام از همکارانمان در چه تاریخ هایی باید چه آموزش هایی را ببینند " .

 

*مجموعه جوایز

 

فرامرزی در ادامه، به کسب جایزه ها و موفقیت های دیگرایران کیش درسال 95 اشاره کردو گفت :" ایران کیش توانست به عنوان اولین شرکت خدمات پرداخت،رتبه برتر در حوزه هوش تجاری در کشور را از آن خود کند، جایزه ای که در رقابت با غول های صنعتی و انفورماتیک ایران دریافت شد. "

 

وی که در گردهمایی سراسری تبادل نظر رهبران ایران کیش صحبت می کرد،همچنین‌ با اشاره به کسب گواهی دو ستاره تعالی سازمانی این شر کت از سوی سازمان مدیریت صنعتی ادامه داد :" علاوه بر موفقیت در بحث تعالی سازمانی، دو اتفاق مهم و خوب دیگردر ماه گذشته افتاد . ما به واسطه عملکرد شرکت در سال 94 دو جایزه دیگر از دو سازمان مختلف دریافت کردیم ، نخستین جایزه از جشنواره ملی بهره وری که زیر نظر سازمان ملی بهره وری ایران و دکتر نهاوندیان است دریافت شد ، ما از این سازمان برنده جایزه بهره وری در حاشیه سود شدیم. اما چند روز بعد ازاین موفقیت ، ایران کیش از سوی مدیریت صنعتی، برنده جایزه بیشترین رشد در بین همه شرکت های کشور شد. شاخصی که نشان میدهد ایران کیش بیشترین رشد در در آمد زایی را طی سال گذشته داشته است ."

 

*همزمانی معنادار

 

وی تاکید کرد : همزمانی کسب این دو جایزه دریک سال برای ایران کیش اهمیت فوق العاده ای دارد. چرا که معمولا وقتی شرکتی به دنبال بیشترین رشد است فعالیت هایی انجام می دهد که باعث افزایش هزینه ها می شود و طبیعتا به این دلیل باید سود شرکت کاهش یابد اما ایران کیش موفق شد، همزمان بیشترین سود و بیشترین رشد را داشته باشد."

 

فرامرزی گفت:" از سویی جایزه بیشترین رشد و بهترین حاشیه سود برای ایران کیش ، با بحران جهانی هایپرکام در سال گذشته همراه بود . بحرانی که می توانست هر شرکتی را با هر قد و قواره ای ورشکست کند. بهتر است یاد آوری کنم که 160 هزار دستگاه ایران کیش در سال گذشته به خاطر این بحران از کار افتاد و عملا به دلیل مشکلات ناشی از آن در سال 94 ، دو تا سه ماه از سال را از دست دادیم . با این حال عملکرد ایران کیش ، نشان می دهد علی رغم چنین بحرانی که می توانست هر مشتری بزرگی را از ما بگیرد با تلاش شما همکاران، موفق شدیم نه تنها این بحران را کنترل کنیم بلکه هم در رشد سریع و هم درحاشیه سود ، بیشترین رشد را داشته باشیم. "

 

*کیفیت

 

فرامرزی ادامه داد:" نمودارشاخص های کیفی ایران کیش در سال 95 بیانگر این است که ایران کیش در همه شاخص ها رشد جدی را نسبت به سال های گذشته داشته است. ما در سال جدید با جدیت بیشتری بحث کیفیت را در دستور کار قرار می دهیم."

 

وی گفت :" معتقدیم شرکت هایی که بیشترین تمرکز خود را صرفا در رشدو توسعه تعداد پوز انجام می دهند ، تنها در آمدهای کوتاه مدت خواهند داشت، البته ایران کیش قصد خروج از چنین بازاری را ندارد و جای خود را هم به شرکت دیگری نمیدهد . اما تلاش داریم از سال آینده با سرعت کمتری در توسعه کمی و سرعت مضاعف در حوزه کیفی پیش رویم . اگر ایران کیش بتواند با همین تعداد پوز، دو تا سه برابر در آمد به دست آورد بهره وری در همه زمینه ها چندین برابر می شود ."

 

مدیر عامل ایران کیش اضافه کرد:" ما در زمینه پوزها هر آنچه می توانستیم به خوبی انجام داده ایم گسترده ترین پوزهای صفحه رنگی با قابلیت لمسی و مدرن ترین های آن را ارائه دادیم .ما دوسال بسیار طلایی در حوزه پوز داشتیم و بهترین شرکت دراین بخش بودیم واکنون نوبت این است که تغییراتی درساختار و اهداف انجام داد."

 

*ارتقای برند

 

وی اظهار کرد:" قرار است سال آینده همراه با بهبود کیفی،ارتقای برند داشته باشیم.می خواهیم رشد کیفی،به راه بیاندازیم وخود را بر سرویس های ارزش افزوده متمرکز کنیم" .

 

فرامرزی در ادامه با اشاره به پروژه آسان خرید شرکت ایران کیش گفت :" آسان خرید جزو بزرگترین پروژه های حوزه تسهیم و تخفیف وتقسیط در کشور خواهد بود پروژه ای که از سمت بانک تجارت به ما محول شد، سال بعد سال بزرگی برای آسان خرید و تراکنش هایی که فقط در پوزهای ایران کیش صورت می گیرد، است . "

 

وی بابیان اینکه ایران کیش در سال آینده پروژه های دیگری نیز با مجموعه هایی چون صداو سیما و آموزش پرورش دارد افزود :" زیر ساخت ها در حوزه سرویس های ارزش افزوده به ثمررسیده و تغییرات بزرگی در شرف اتفاق است تغییراتی که تماما داخلی و دردرون شرکت انجام می شود. "

 

مدیر عامل ایران کیش ضمن اشاره به این مطلب که از خطرات راه، آگاهیم گفت:"ایران کیش برای آنکه بتواند زمان هایی را که از دست داده بود ظرف دوسال گذشته جبران کند ناچارشد تا تمامی امور در حوزه تکنیکال و تخصصی را به صورت داخلی انجام دهد ."

 

*مشعوف سازی

 

فرامرزی اضافه کرد :"ما باید در سال آینده به سراغ ایجاد تراکنش های کم هزینه پر جاذبه برویم . بحث مشعوف سازی را انجام دهیم مشعوف سازی تنها روش مدیریت بازاریابی فعلی است."

 

وی تاکید کرد :"دوره رضایت مشتری گذشته است مردم و مشتری به راضی شدن راضی نیستند. باید سرویس هایی به مشتریان داد که مشتری انتظار آن را هم نداردودراینصورت است که ازمحل تراکنش ها می توان در آمد کسب کرد."

 

فرامرزی خاطر نشان کرد :" ایران کیش در سال آینده در حوزه موبایل تمرکز جدی دارد . سیستم پات با نام اکوسیستم پات ، زندگی ما خواهد شد . در نمایشگاه اخیر(نمایشگاه بانکداری الکترونیک )سعی کردیم تا نشان دهیم این ایران کیش نیست که در این همایش حضور دارد، بلکه پات در نمایشگاه حضور پیداکرده است.اکوسیستم پات یعنی همه اجزای شرکت ایران کیش بخشی از وجود پات شده و به آن جان می دهد ."

 

*به کرامت ها خدشه وارد نشود

 

فرامرزی در حمایت از پشتیبانان شر کت ایران کیش گفت : مدیران نباید تنها نظاره گر مشکلات پشتیبانان باشند بلکه باید به آنها پاسخ بدهند و در صدد رفع مشکلاتشان برآیند .از طرفی فرایند تماس های خروجی که جزو واجبات شرکت است به شکلی نباشد که کرامت انسانی همکاران خدشه دار شود وهمکاران تحت منت پذیرندگان قرارگیرند ."

 

فرامرزی در ادامه از طرح جدید شرکت ایران کیش در آینده نزدیک برای تبدیل پوزهای کم بازده قدیمی فعلی و بازگشت آنها به قابلیت پربازده به شبکه دستگاه پرداخت سخن گفت.

 

مدیر عامل ایران کیش در خاتمه به مبحث مدیریت دانش‌ومترقی تر شدن شکل آن اشاره کرد و گفت: سخت گیری‌ها در ذات کارماست. ذات کار ما سرویس دادن است و امیدوارم که از این سخت گیری ها ناراحت نباشید و ما را هم حلال کنندو بازهم می گوییم شرکتی داریم که به آن افتخار می کنیم . "

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.