جسارت، چالاکی و خلاقیت؛ نقطه تفاوت آسان پرداخت

آسان پرداخت با رکورد فروش 40 ثانیه ای سهام شرکت پس از کشف قیمت توانست به عنوان موفق ترین استارت آپ کشور در سازمان بورس اوراق بهادار قرار بگیرد.

عصر بانک؛امروز نشست خبری آسان پرداخت، با شرکت خبرنگاران و در حضور منصوری، مدیرعامل، ذوالقدری ها، مدیربرندینگ، سپاسی، مدیر رابط عمومی و جهانشاهلو، معاون مالی و پشتیبانی برگزار شد.

 

در این نشست، مدیر عامل آسان پرداخت به ذکر اهم فعالیت های آسان پرداخت در سال 95 پرداخت و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

به گفته منصوری، آسان پرداخت در سال 95،  موفق به دریافت لوح رضایت مندی مشتریان از انجمن ملی  حمایت از حقوق مصرف کننده و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی ، دریافت بالاترین نشان در حوزه مسئولیت اجتماعی از دستان رئیس محترم جمهور، کسب رتبه نخست در رتبه بندی شرکت های برتر ایران IMI-100 در حوزه رایانه فعالیت های وابسته، کسب رتبه 58 در بین 100 شرکت بزرگ ایران و همچنین کسب رتبه 28 در آخرین رتبه بندی مجله نیلسون حوزه پرداخت در دنیا شد.

آسان پرداخت در سال 95 به عنوان بزرگترین فروشنده شارژ ریالی اپراتورهای تلفن همراه شناخته شد و با رونمایی از نماد آپ در تالار بورس اوراق بهادار تهران، توانست رکورد فروش 40 ثانیه ای سهام شرکت پس از کشف قیمت را ثبت کند و به عنوان موفق ترین استارت آپ کشور در سازمان بورس اوراق بهادار معرفی شود.

 

به گفته منصوری شرکت آسان پرداخت در سال 95 در موضوع مسئولیت های اجتماعی بسیار فعال بود که از جمله آن فعالیت ها می توان به حمایت از دانش آموزان مناطق محروم و حمایت از آموزش و تحصیل ، حمایت از دانش آموزان و خانواده های آن ها در مناطق محروم با مشارکت در خرید لوازم گرمایی و اهدا به مدارس مناطق محروم کشور، حمایت از ورزش قهرمانی با حمایت از کاروان اعزامی المپیک ریو و حمایت فدراسیون های دو میدانی ، تکواندو و وزنه برداری و حمایت از ورزش پایه و حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی با هدف کشف استعداد در ورزش دو میدانی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آسان پرداخت درباره گسترش خدمات آسان پرداخت در سال 95، به ارتقا خدمات ارائه شده در اپلیکیشن آپ در راستای ارائه بهتر خدمات به مشتریان و کاربران آپ ، رونمایی از یکی از راه حل های موثر در حوزه پرداخت با عنوان تله پرداز (پرداخت بدون نیاز به کارت ) و رونمایی از اولین ماژول پرداخت درون برنامه ای SDK در نمایشگاه الکامپ اشاره کرد.

در این نشست خبری، منصوری در جواب سوالات خبرنگاران گفت اپلیکیشن آپ حدود 5 میلیون کاربر دارد که تقریبا نیمی ازاین کاربرها فعال هستند. وی در جواب سوال دیگری درباره تفاوت آسان پرداخت با دیگر شرکتهای ارائه دهنده خدمات پرداخت، به جسارت، چالاکی و خلاقیت این شرکت اشاره کرد و این تفاوت ها را عامل موفقیت آسان پرداخت دانست.

 

وی در خصوص پیش‌بینی رشد 18 درصدی حاشیه سود شرکت آسان پرداخت در سال آینده گفت: این برآورد با توجه به فعالی‌های شرکت در حوزه پوز، بازاریابی و بازارهای جدید لحاظ شده از اینرو در حوزه کارمزدهای شاپرکی با افزایش تعداد تراکنش‌های دستگاه‌ها روند با افزایشی مواجه هستیم.

 

در ادامه ذولقدری ها، مدیر برندینگ شرکت در جواب به  سوالی درباره USSD آسان پرداخت گفت: ماهیانه حدود 12 میلیون نفر از USSD آسان پرداخت استفاده می کنند و مدیرعامل آسان پرداخت در همین رابطه گفت: شرکت آسان پرداخت نیز در تمام تراکنش‌های USSD ابتدا از سامانه پیوند استعلام می‌گیرد و در صورت نبود اطلاعات در این سامانه با اطلاعات محلی خود تراکنش را انجام می‌دهد، به همین دلیل این روند تأثیری بر کاهش درآمدهای این شرکت و پیش‌بینی سود آن در بورس نداشته است.

مدیرعامل آسان پرداخت در ادامه در جواب به این سوال که سرویس تله پرداز آسان پرداخت در کدام سازمان ها عملیاتی شده است گفت:  این سرویس برای پذیرنده های بانک کشاورزی راه اندازی شده و با قوه قضاییه و ثبت و پیشخوان دولت هم همکاری مقدماتی آغاز شده است که در سال آینده فراگیرتر می شود.

 

منصوری با اشاره به خدمات بیمه روی اپلیکیشن و USSD آپ، اعلام کرد فروش بیمه‌نامه شخص ثالث از طریق موبایل می‌تواند تحول مهمی در زمینه فروش بیمه باشد و برای فروش این بیمه‌نامه، روندی باید طی می‌شد که خوشبختانه به سرانجام رسیده و بزودی در اینباره اطلاع‌رسانی خواهد شد.  همچنین وی اعلام کرد که آسان پرداخت در سال آینده به دنبال نوآوری های جدیدی است که شاید ربطی به PSP نداشته باشد، ولی حتما در راستای آسان کردن کار مردم است.

 

مدیرعامل آسان پرداخت در انتها گفت: آسان پرداخت به فکر ارائه روشی برای دریافت مبالغ خیریه از سوی افراد ساکن خارج از ایران است زیرا در حال حاضر مبالغ قابل‌ توجهی از طریق اپلیکیشن و کد دستوری آسان پرداخت به‌ حساب خیریه‌ها واریز می‌ شود، اما کاربران خارج از کشور برای واریز این مبالغ دچار مشکل هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.