مدیران بانک شهر بر محور توجه به نیاز مشتریان گام بر می‌دارند

قائم مقام سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت توجه به نظرات و دیدگاه های شهروندان در پیشبرد اهداف سازمانی،گفت:خوشبختانه بانک شهر توانسته، طی چند سال گذشته صدای مشتریان خود را بشنود و درجهت توجه به نیازهای آنان گام های اساسی بردارد.

عصر بانک؛به گزارش مرکزارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر ،نادر نوروزی با اشاره به فعالیت سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک گفت: خوشبختانه نقش و عملکرد این سامانه در بانک شهر به درستی درک شده است .

 

وی با بیان این‌که این سامانه باید بیش از پیش قدرت حل مشکلات را در عمل داشته باشد، تصریح کرد:توجه به خواست و نیاز مشتریان در رضایتمندی آنان بسیار تاثیرگذار است که خوشبختانه امروز این توجه در میان مدیران بانک شهر کاملا مشهود است.

نوروزی تاکید کرد: سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر نیز همانند خود این بانک در چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به این‌که بانک شهر امروز صاحب سرمایه اجتماعی قوی شده است، ادامه داد: این نشان از عملکرد خوب مدیرعامل و تمامی مدیران این مجموعه دارد، چراکه .هم اکنون حرف مشتریان در بانک شهر شنیده و به نظرات آنان توجه می‌شود.

قائم مقام سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر این‌که بخشی از نظارت همگانی، شنیدن درخواست‌های مردم و عمل به آنان است، عنوان کرد: خوشحاال هستیم که توجه به نیاز مشتری و مشتری مداری در مجموعه بانک شهر قابل لمس است.

نوروزی تصریح کرد: اگر بانک شهر مشتری مدار نبود و نمی توانست نواقص خود را برطرف کند؛ امروز نیز نمی‌توانست خود را به عنوان بانکی مطرح در شهرهای مختلف کشور معرفی کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیران باید بر پایه اطلاعات درست،تصمیمات کامل و جامع بگیرند و در همین حال بخشی از اطلاعات درست از سوی مردم به مدیران منتقل می‌شود که متاسفانه هنوز در کشور ما بسیاری از مدیران این موضوع را درک نکرده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.