امنیت خاطر بیمه گزاران، لازمه نشاط اقتصادی است

نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، امنیت خاطر بیمه گزاران را از ضرورت ها و الزامات نشاط اقتصادی عنوان کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژن صادق روز 14 اسفند ماه سال جاری در همایش مسئولان رفاهی سازمان امور مالیاتی  و مدیران ستادی و استانی بیمه دانا در هتل فردوسی تهران، ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این همایش برای بررسی و رفع مشکلات احتمالی بیمه گزاران، استفاده از تجربیات، هم افزایی و تعامل مناسب را بهترین راهکار برای همکاری های دو جانبه دانست و اظهار داشت: علی رغم وضعیت خاص اقتصادی کشور و تلاش هایی که توسط مسئولان برای رشد و تعالی صورت می گیرد، متأسفانه هنوز برخی از کشورها تمایل ندارند ما در آرامش زندگی کنیم.

 

وی صنعت بیمه را متأثر از اقتصاد دانست و افزود: ضریب نفوذ بیمه طی سال های گذشته روند مناسبی را طی کرده و در حال حاضر نسبت بهتری دارد که این مسأله نشانگر زحماتی است که همکاران ما در صنعت بیمه متحمل شده اند و امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعاملات مناسب بسوی رشد و تعالی بیشتر گام برداریم.

بر اساس این گزارش در این همایش دکتر طریقت معاون منابع انسانی سازمان امور مالیاتی کشور، نیروی انسانی را مؤثرترین ابزار سازمانی برای رشد و تعالی دانست و گفت: سازمان امور مالیاتی با راهبردی خاص به سمت کسب درآمدهای پایدار حرکت می کند که امیدواریم با ظرفیت سازی و توانمند کردن آنها به اهداف خود نایل شویم.

وی گفت: ما در حوزه سلامت برای رضایت خاطر کارکنان خود با بیمه دانا قرارداد همکاری منعقد کردیم که از شرکت های خوب و معتبر کشور است تا از این طریق بتوانیم امنیت ذهنی و آرامش خاطر کارکنان خود را تأمین کنیم.

 

در این همایش دو پنل تخصصی بیمه های آتش سوزی، درمان، اتومبیل و عمر و پس انداز برگزار شد و مدیران ستادی و استانی بیمه دانا به مسایل و مشکلات احتمالی بیمه گزاران سازمان امور مالیاتی پاسخ دادند.

گفتنی است: در این همایش اسماعیل مهدوی نیا عضو هیأت مدیره، دکتر داود حسینی و علیرضا عاطفی معاونان اشخاص و اداری – مالی و مدیران ستادی بیمه دانا حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.