پلتفرم A920 توسن تکنو؛ راهکاری مناسب برای استارت آپ ها و افراد علاقه‌مند به پرداخت نوین بانکی

با دیدن دستگاه هیجان انگیز A920 میتوانیم به عنوان پذیرنده یا حتی به عنوان مشتری، خدمات پرداخت را آنطور که تمایل داریم سفارشی سازی کنیم و ارائه دهیم.

عصر بانک؛ دستگاه کارتخوان A920 و قابلیت های این پلتفرم از زبان جعفرعظیمی، مدیر سرویس شرکت توسن تکنو  در گزارشی  با عنوان تحول صنعت پرداخت با پلتفرم A920 توسن تکنو و مهاجرت به POS 2.0، معرفی شد. در مطلب پیش رو قصد داریم در ادامه گزارش اول، از زبان بیرانوند،کارشناس ارشد راهکارهای هوشمند این شرکت، بیشتر با این پلتفرم آشنا شویم.

 

همانطور که در گزارش اول نیز گفته شده، پلتفرم A920 دارای توانمندی های سخت افزاری و نرم افزاری زیر است:

 

توانمندی سخت افزاری و نرم افزاری

 

– دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی

–  pay pass, paywave,EMV,PCI…

– پشتیبانی از عملیات رمزنگاری پیشرفته در تراکنش

– دارای صفحه نمایش 5 اینچ لمسی

– روزولوشن بالای صفحه نمایش

– پشتیبانی از شبکه های بیسیم مبتنی بر4G , 3G

– دوربین تصویربرداری و اسکن اطلاعات بارکد

– پشتیبانی از امضای دیجیتال

– دارای دو پردازنده مستقل برای کاربرد های نرم افزاری و خدمات امنیتی

– سیستم عامل اندروید 4.4

– پورت های مختلف برای اتصال ابزارهای جانبی

– پشتیبانی از حافظه خارجی و ماژول امنیتی

– ضبط و پخش صوت و تصویر

– کارت خوان مغناطیسی ، هوشمند تماسی و غیرتماسی

– چاپ اطلاعات با سرعت بالای 30 خط بر ثانیه

– مکان یابی ماهواره ای مبتنی بر GPS

– پشتیبانی از G-sensor

– پورت استاندارد برای شارژ و تبادل اطلاعات

– کارکرد در دمای زیر صفر (10)
این توانایی های سخت افزاری و نرم افزاری، ظرفیت ها و امکاناتی را به پرداخت کننده نهایی از طرفی و  کسب و کارها و پذیرنده های مختلف، از طرف دیگر ارائه می دهد که باعث می شود  این ترمینال را به عنوان ابزاری برای مهاجرت از POS 1.0 به POS 2.0 معرفی کنیم که کاملاً میتواند نقطه ارائه خدمات را تغییر اساسی دهد و نقطه فروش را صرفاً از یک نقطه خاص ارائه سرویس به یک نقطه تعاملی یا ( POI ) یا Point Of interacton برساند.

 

به گفته بیرانوند، با دیدن دستگاه هیجان انگیز A920  میتوانیم به عنوان پذیرنده یا حتی به عنوان مشتری، خدمات پرداخت را طوری که دوست داریم سفارشی سازی کنیم و ارائه دهیم.

 

برای مثال به عنوان فروشنده دوست داریم درخواست های مشتری را روی همین دستگاه ثبت کنیم و مبلغ را دریافت کنیم و بر همین اساس یک فاکتور به عنوان فاکتور پرداخت و یک فاکتور هم به عنوان فاکتور اقلام خریداری شده به مشتری ارائه کنیم، خدمت های مثل این با کارتخوان های موجود در بازار غیرممکن است اما با کارتخوان A920  میتوان راهکارهای بسیار متنوع را متصور شد.

 

به گفته کارشناس ارشد راهکارهای هوشمند توسن تکنو، با وجود پلت فرم اندروید روی کارتخوان A 920 کار توسعه راهکار سهل می شود. به دلیل اینکه پلت فرم اندروید، آشنا ،ملموس و زبان برنامه نویسی آن آشناست و امکانات شناخته شده ای دارد، که در اختیار کاربر قرار می گیرد و با این پلتفرم میتوان تمامی ایده ها و تفکرات را به واقعیت تبدیل کرد.

 

بیرانوند در مورد مستندات پرداخت برای ارسال به سوئیچ و اطمینان از نهایی شدن پرداخت گفت: با پلت فرم پهپات که در لایه زیرین اپلیکیشن هایی که کاربر نصب میکند،این مسائل حل می شود و پهپات به عنوان پرداخت امن روی دستگاه قرار میگیرد و شما میتوانید با آن در ارتباط باشید، پرداخت را با جزییات انجام دهید و بلافاصله روی صفحه امن پرداخت سوئیج می شوید و جواب پرداخت را به شما بر میگرداند.

 

بنابراین شما میتوانید هرطور که مدنظرتان هست اپلیکیشن را طراحی و پیاده سازی کنید و درکنار شما یک اپلیکیشن پرداخت امن وجود دارد و گزارشات پرداخت را به شما تحویل میدهد و  میتوانید به ادامه عملیات پرداخت بپردازید و از سخت افزار دستگاه هم (مثل استفاده از بارکدخوان) استفاده کنید.

بیرانوند در انتها پلتفرم A920 را راهکاری مناسب برای استارت آپ ها و افراد علاقه مند به زمینه های پرداخت نوین بانکی دانست که از طریق آن می توانند ایده‌های پرداخت خود را به واقعیت تبدیل کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.