بانک سینا جهیزیه 25 زوج منطقه سیستان و بلوچستان را تامین می کند

بانک سینا در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به بهبود وضعیت معیشتی هموطنان در مناطق کم برخوردار کشور، با همکاری جبهه منتظران خورشید بسیج، جهیزیه 25 زوج در منطقه سیستان و بلوچستان را تامین می کند.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این بانک پیشتر نیز از طریق منابعی که از محل کمک های مردمی با همکاری برنامه دستخط شبکه 5 سیمای جمهوری اسلامی تامین شده بود، در جلسه ای که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل بانک سینا، قائم مقام شبکه 5 سیما، نماینده دادستان و مسئولانی از سازمان بسیج برگزار شد، کار ساخت مدرسه در منطقه ای کم برخوردار را به کمک جبهه منتظران خورشید بسیج کلید زد.

 

بانک سینا اخیرا اقدامات قابل توجهی را در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به مناطق کم برخوردار کشور در دستور کار قرار داده است که اختصاص 25 دستگاه آمبولانس از محل عدم چاپ سررسید و حذف تبلیغات محیطی به مراکز بهداشت مناطق مختلف از آن جمله است.

اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزایی مناطق روستایی و محروم کشور و همچنین اعطای تسهیلات خرید خودرو حمل مسافر و بار به مددجویان کمیته امداد نیز از دیگر اقدامات توسط بانک سینا در کمک به رونق بخشی به مناطق کم برخوردار کشور است. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.