ثبت نام بیش از 150 نفر در فین تک فست

مهلت ثبت نام در بخش استارتاپ وان رویداد فین تک فست(FintechFest) با ثبت نام بیش از 150نفر به پایان رسید.

عصر بانک؛ استارتاپ وان مسابقه استارتاپی است که شرکت کنندگان تیم های چهار الی شش نفره تشکیل می دهند و پس از راهنمایی مربیان و شرکت در کارگاه های آموزشی، به تولید محصول می پردازند.

ثبت نام در استارتاپ وان رویداد فین تک فست که از اوائل بهمن ماه آغاز شده بود، با حضور بیش از 150 شرکت کننده به پایان رسید و فرآیند داوری برای انتخاب ایده‌های برتر بزودی آغاز می شود.

از بین طرح های ارائه شده، 15 الی 20 طرح با رای داوران و حضار انتخاب می شود که پس از اعلام، ایده های برتر تیم سازی و با کمک مربیان روی دموی اولیه محصول خود کار می کنند.

نوآوری ایده، مشخص بودن مشتریان و بازار هدف، قابلیت پیاده‌سازی و توانمندی تیم مجری طرح از مهم‌ترین پارامترهایی است که در ارزیابی و داوری ایده‌ها نقش دارد و در پایان، سه تیم برتر به ترتیب جوایز نقدی 5،10 و 3 میلیون و جایزه ویژه تریگ آپ معادل 35 میلیون را دریافت می کنند.
لازم به ذکر است در این رویداد، برای برنامه نویس ها قسمتی مجزا با عنوان «هکوان» تعریف شده است که علاقمندان می توانند تا دوازدهم اسفندماه در این چالش حل مساله مشارکت کنند و صاحب جایزه نقدی شش میلیون تومانی شوند.

نخستین جشنواره و دومین رویداد نوآورانه فین‌تک (fintechfest) با هدف حمایت و تجاری‌سازی ایده‌های نو، حل مسائل جدید و معرفی استارت‌آپ‌های حوزه بانکداری، پرداخت الکترونیکی و بورس از تاریخ 18 اسفند الی 20 اسفند در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.