ایجاد زنجیره ارزش نظارتی در بیمه‌کوثر

پیاده‌سازی نظام‌های نظارت و کنترل باعث ایجاد زنجیره ارزش نظارتی و هم‌افزایی در بیمه‌کوثر می‌شود.

عصر بانک؛به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌کوثر و اعلام سرپرست اداره نظارت تخصصی و مدیریت ریسک؛ وجود عملیات‌ها و فعالیت‌های متنوع، استعداد، خلاقیت و سلایق متفاوت کارکنان و نیز لایه‌های مختلف تصمیم‌گیری سازمانی و لزوم تفویض اختیار در هر مجموعه‌ای نیازمند نظارت صحیح بر پیشرفت برنامه و کنترل دقیق فعالیت‌های در حال انجام به‌منظور همسوکردن فرایندها با برنامه‌های از پیش تعیین شده است.

 

سعید نعمتی افزود: حضور هر مجموعه‌ای در عرصه رقابت به‌ویژه در حوزه ارایه خدمات به حساسیت نظارت صحیح و دقیق، شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسک‌های داخلی و خارجی می‌افزاید.

وی با بیان اینکه هدف ما نظارت و کنترل هوشمند فعالیت‌های شرکت با رویکردی عملی و درچارچوب استاندارها و روش‌های علمی نظام‌های نظارت و کنترل در ‌حوزه‌های مختلف است، گفت: علاوه‌بر کنترل ریسک‌های داخلی به مدیریت ریسک‌های اعتبار، رقابت و شهرت در شرکت نیز خواهیم پرداخت.

سرپرست اداره نظارت تخصصی و مدیریت ریسک با اشاره به اینکه در زمینه ریسک‌های عملیاتی به‌صورت تخصصی به امر نظارت و کنترل عملیات‌های بیمه‌گری شرکت در لایه‌های مختلف ستادی، اجرایی و شبکه فروش توجه ویژه داریم، خاطرنشان‌کرد: امید است با برقراری نظام‌های انگیزشی میزان رضایت‌مندی مشتریان را افزایش دهیم.

سعید نعمتی این اداره را حلقه اتصال بین حوزه‌های راهبردی و اجرایی شرکت برشمرد و تصریح‌کرد: چابک‌‌سازی بخش‌های اجرایی در ارایه خدمات بیمه‌ای، جلوگیری از بروز خطاهای عمدی و غیرعمدی و همچنین پیشگیری از ایجاد انحراف در برنامه‌های راهبردی شرکت و همچنین همگرایی بیشتر میان بخش‌های مختلف شرکت ازجمله برنامه‌های این اداره است.

وی از طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار نظارت تخصصی جامع و هوشمند در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این نرم‌افزار به‌گونه‌ای طراحی خواهد شد که اطلاعات لازم را از وضعیت فعالیت‌های بیمه‌ای شرکت در اختیار لایه‌های مختلف مدیریتی و براساس نیازهای آن‌ها قرار دهد و تحلیل‌های متعدد و متنوعی را برای سطوح مختلف شرکت ارایه کند.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.