گزارش تصویری / در روز نهایی چالش نوآوری توسن چه گذشت؟

شنبه 30 بهمن ماه تیم های شرکت کننده در دومین رویداد هکاتون توسن بعد از سه روز فعالیت شبانه روزی به مرحله داوری نهایی رسیدند.

عصر بانک؛دیروز ( شنبه ) مراسم داوری نهایی ایده ها و اختتامیه دومین چالش نوآوری توسن برگزار شد و تیم های شرکت کننده در این رویداد بعد از سه روز فعالیت شبانه روزی و با کمک مربیان ، ایده خود را به مرحله داوری نهایی رساندند.

 

در این رویداد سه روزه که توسط شرکت توسن و با حمایت و مشارکت بانک انصار اجرایی شد، 25 تیم منتخب به مرحله نهایی رقابت رسیدند و با استفاده ازAPI  باز توسن و داده های بانک انصار، دموی نهایی محصول خود را آماده کردند.

مراسم اختتامیه این رویداد، با حضور ناصر حکیمی، معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی، سید ولی الله فاطمی اردکانی عضو هیات مدیره بانک ملی، سید روح اله فاطمی اردکانی، مدیرعامل توسن و جمعی از مدیران ارشد توسن، شرکت کنندگان و علاقه مندان برگزار شد.

 

در بخشی از این برنامه، حکیمی، معاون فناوری اطلاعات بانک مرکزی، در سخنانی کوتاه با تشکر از شرکت توسن که این رویداد را برنامه ریزی و اجرایی کرد، ضمن اشاره به جوان بودن تیم ها و توان بالای فنی آنها، تاکید کرد که تیم های فین تکی اولاً باید برای درآمد زا بودن ایده خود، مدل درآمدی داشته باشند و دوماً از کمک شرکتهای بانکی و پرداختی برای تجاری سازی ایده ها استفاده کنند.

همچنین در ادامه سید ولی الله فاطمی ، عضو هیات مدیره بانک ملی و بنیان گذار توسن با اشاره به زمان دانشجویی دهه 60 و فضای نوآوری آن زمان که بسیار محدود و دست نیافتنی بود و امکانات و اطلاعات در اختیار دانشجویان و علاقه مندان قرار نمی گرفت ،  امکانات و موقعیت های نوآوری امروزی را مناسب توصیف کرد و به جوانان مخصوصاً تیم های فین تکی توصیه کرد قدر این موقعیت را بدانند و از امکانات موجود به نحو احسن استفاده کنند تا برای ایران افتخارآفرینی کنند.

 

در انتهای رویداد هکاتون توسن، برای داوری نهایی تیم های شرکت کننده ، آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست، امید ترابی، معاونت تولید شرکت توسن، عطا خلیقی، موسس پرشین‌بلاگ و ارانیکو، محمد فاطمی، مدیر عامل شرکت تکوستا، همایون محبوبی، مدیر اجرایی توسن‌بوم، علی رضازاده، معاونت فن آوری بانک انصار، میلاد احرامپوش، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل به عنوان اعضای هیئت داوران بعد از بررسی و مشاهده دموی تمام تیم ها، به هر تیم امتیاز دادند و رای گیری کردند.

 

در نهایت، پس از تقدیر و تشکر از مربیان و مدیران توسن برای اجرای این رویداد،  بر اساس رای گیری نهایی داوران و امتیازدهی مربیان دومین چالش نوآوری توسن, تاکسی پی به عنوان تیم اول، جایزه 30 میلیون تومانی را دریافت کرد ، تیم پول پی به عنوان تیم دوم،  جایزه 20 میلیون تومانی را دریافت کرد ، جایزه تیم سوم به مبلغ 10 میلیون تومان به تیم هدینو و جایزه ویژه نوآوری به مبلغ 10 میلیون تومان به تیم چکاد اهداء شد، همچنین 5 میلیون تومان به عنوان تیم برتر به تیم کانال شاپ اهداء شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.