افتتاح اولین خودبانک جامع پویا در بانک ملت

خودبانک جامع پویا به عنوان شعبه مکانیزه یکپارچه ملت (بدون پرسنل) در بانک ملت افتتاح گردید.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی پویا در راستای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری و اهداف اقتصاد مقاومتی همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طی مراسمی با حضور آقایان دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک ملت، مسعود مرتضوی مدیرعامل شرکت پویا و جمعی از مدیران و مسئولین بانک ملت و شرکت پویا،  خودبانک جامع پویا که محصولی دانش بنیان و تولید داخل می باشد، به عنوان شعبه مکانیزه یکپارچه ملت (بدون پرسنل) افتتاح گردید.

این شعبه بدون پرسنل، قادر به سرویس دهی خودکار کلیه خدمات خرد بانکی شامل : وصول و واگذاری چک به حساب، دریافت ریالی، پرداخت ریالی، فروش سکه، صدور کارت و پرداخت قبوض و … به مشتریان بانک در تمام ساعات شبانه روز می باشد.

خودبانک جامع پویا شامل درگاه های مختلف می باشد، که مشتریان بسته به نیاز خود به درگاهی که آن سرویس را ارائه می کند مراجعه نموده و بصورت خودکار از سرویس دهی سریع و مطلوب بهره مند می گردند. این شعبه ضمن داشتن تنوع بیشتر در سرویس های قابل ارائه، صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه های بانک را به ارمغان خواهد آورد.

این محصول دانش بنیان که تماما به دست متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده، در جهت توسعه بانکداری الکترونیک و شعب بدون پرسنل، برای اولین بار در کشور، توسط بانک ملت در شعبه سید خندان به بهره برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.