شرایط سخت نظام بانکی در سال آینده نیز ادامه دارد

پنجمین جشنواره تکریم کارکنان مدیریت شعب استان تهران (میثاق فجر کوثر) همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، معاونین و مدیران حوزه مرکزی و کارکنان مدیریت شعب استان تهران در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر ضمن تشریح وضعیت تعاملات سیاسی – اقتصادی داخلی و خارجی گفت: اگر شرایط نقدینگی و اقتصادی به همین صورت ادامه پیدا کند قطعاً تا پایان سال جاری و همچنین طی سال آینده در نظام بانکی شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت.

 

دکتر رضایی مدیرعامل موسسه در پنجمین جشنواره تکریم کارکنان مدیریت شعب استان تهران ضمن گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: اگر ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین رهبری داهیانه امام امت نبود، قطعا اکنون در چنین شرایطی حضور نداشتیم، کما اینکه شرایط فعلی کشورهای همسایه را ملاحظه می کنیم.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با ابراز تاسف از درگذشت ناگهانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق و دیرین امام و رهبری؛ یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را که با ایثار جان خود، از بحران و تلفات بیشتری جلوگیری کردند نیز گرامی داشت.

 

دکتر رضایی با بیان اینکه شرایط سخت؛ کار سخت و طاقت فرسا می طلبد، افزود: با توجه به وجود شرایط سخت رقابتی در نظام بانکی کشور تک تک کارکنان شعب می توانند به میزان خود در پیشبرد اهداف موسسه نقش آفرین باشند.

دکتر رضایی با اشاره به ششمین سالگرد تأسیس موسسه اعتباری کوثر بیان کرد: در دوران فعالیت کوثر به کارگیری نیروهای جوان و تحصلیکرده با هدف پیشرو بودن موسسه انجام پذیرفته است.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی و انجام بازاریابی های مدون و هدفمند می بایست در جهت جذب منابع ارزان قیمت و همچنین کاهش بهای تمام شده پول در موسسه حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه دستگاه های کارتخوان، خودپردازهای مشارکتی و همچنین تاکید بر استفاده از خدمات اینترنت بانک، موبایل بانک و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات می بایست بیش از پیش در دستور کار شعب قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به قرارداد پنج ساله اقتصادی منعقد شده با سه باشگاه پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز و همچنین تاکید بر ترویج استفاده از کوثر کارت ها در بین هواداران و عموم جامعه اظهار داشت: هواداران محترم می توانند بدون پرداخت هزینه ای و تنها  با افتتاح حساب هواداری و انجام تراکنش های مالی خود علاوه بر حمایت تیم محبوبشان به روند صعودی باشگاه ها برای قهرمانی کمک کنند.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در ادامه از آمادگی کامل کوثر جهت تبدیل شدن به بانک را خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم این موضوع با موافقت بانک مرکزی به زودی محقق شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.