کسب سه جایزه توسط شرکت توسن در هر سه محور جایزه ملی تحول دیجیتالی

جایزه ملی تحول دیجیتالی برای اولین بار در ایران با هدف ارزیابی ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان های پیشرو در تحول دیجیتالی برگزار شد.

عصر بانک؛نخستین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی با هدف رقابت سیستم بانکداری کشور، سه شنبه 12 بهمن ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و برگزیدگان نخستین دوره این جایزه همزمان با اختتامیه سومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی معرفی شدند.

 

این رویداد  شامل سه محور تخصصی رهبری دیجیتالی ، نوآوری دیجیتالی و زبدگی دیجیتالی بود:

 

در بخش رهبری دیجیتالی،  تندیس سیمین توسط دکتر علی کرمانشاه (معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی)  به فردوس باقری از شرکت توسن  تعلق گرفت ، در حوزه رهبران دیجیتالی (Digital Leaders) مدیر ارشد دیجیتالی باید نقش برجسته‎ای در فرایند تحول دیجیتالی و رشد مبتنی بر فناوری اطلاعات سازمان خود ایفا کرده باشد.در این بخش تندیس برنزین به سید حامد قنادپور از شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و رحیم عبادی از موسسه آموزش عالی مجازی مهر البرز و لوح تقدیر این محور هم به عیسی رضایی از موسسه اعتباری کوثر تعلق گرفت.
 

 

همچنین  در محور نوآوری دیجیتالی تندیس سیمین به شرکت توسن تعلق گرفت ، در بخش نوآوری دیجیتالی، ابتکار و پروژه‎دیجیتالی کاندیدا شده از سوی سازمان شرکت کننده در جایزه، از منظر نوآوری ارزیابی شد. نوآوری کاندیدا شده باید تجاری‎سازی شده باشد.در این بخش تندیس برنزین به شرکت نرم افزاری داتیس آرین قشم، تندیس زرین به شرکت بازار الکترونیک نگین آزاد و لوح های تقدیر به باشگاه مشتریان بانک ملت و شرکت نرم افزاری داتیس آرین قشم تعلق گرفت.

 در محور زبدگی دیجیتالی هم تندیس برنزین به شرکت توسن تعلق گرفت. زبدگی دیجیتالی، میزان مطلوبی از بلوغ دیجیتالی است که در آن، سازمان با محوریت فناوری‎های نوین اطلاعاتی، به سطح قابل توجهی از عملکرد، بهره‎وری، تجربه جذاب مشتری و در نهایت سودآوری دست یافته باشد.در این بخش لوح های تقدیر به شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و مهندسی و ساختمان صنایع نفت تعلق گرفت.

 

قابل ذکر است در نخستین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی ، تعداد 19 سازمان شرکت داشتند و این شرکت کنندگان براساس 15 مولفه و 71 شاخص مورد بررسی قرار گرفتند که توسن به عنوان یکی از شرکت های فعال در ارائه راهکارهای نرم افزاری و سخت افزاری موفق به کسب تندیس در هر سه بخش این رویداد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.