شرکت خدمات انفورماتیک: رتبه دوم شفافیت در بازار اول بورس اوراق بهادار

اداره نظارت بر ناشران بورسی بر اساس رتبه‌بندی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار از نظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی، شرکت خدمات انفورماتیک را دارنده رتبه دوم شفافیت در بازار اول بورس اوراق بهادار اعلام کرد.

عصر بانک؛در این گزارش، رتبه اطلاع رسانی شرکت ها در بازار اول بورس بر اساس سه معیار به موقع بودن، قابلیت اتکا و اطلاع رسانی مناسب منتشر شده که به این ترتیب، شرکت های صنعتی بهشهر و شرکت خدمات انفورماتیک، به عنوان شرکت های برترِ بازارِ اول معرفی شدند.

 

معیار به‌موقع بودن بر اساس زمان ارسال اطلاعات توسط شرکت (شامل پیش‌بینی‌های درآمد هر سهم، صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای حسابرسی‌نشده، صورت وضعیت پرتفوی، اظهارنظرهای حسابرس نسبت به پیش بینی درآمد هر سهم اولیه و شش‌ماهه و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای شش ماهه، صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده و شده پایان دوره مالی و برنامه ‌زمان بندی پرداخت سود سهامداران) در مقاطع تعیین‌شده در دستورالعمل افشای اطلاعات و با لحاظ نمودن میزان تاخیر در ارسال اطلاعات، مورد محاسبه قرار گرفته است.

همچنین  میزان نوسانات و تغییرات در پیش‌بینی‌های ارسالی و  تفاوت‌های میان مبالغ پیش‌بینی شده و عملکرد واقعی حسابرسی صورت گرفته،  معیار قابلیت اتکا در این محاسبات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.