لوح تقدیر مسابقه ملی بهره‌وری به بانک دی اختصاص یافت

لوح تقدیر هشتمین دوره مسابقه ملی بهره‌وری در بخش سودآوری طی مراسمی به بانک دی تقدیم شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط عمومی بانک دی در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی برگزار شد، لوح تقدیر این مسابقه که به امضای دکتر محمد نهاوندیان رییس جشنواره ملی بهره‌وری رسیده است به علیرضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ اهدا شد.

 

لوح تقدیر هشتمین مسابقه ملی بهره‌وری بر اساس محاسبات صورت گرفته از سال 1389 تا 1394 از سوی سامانه ملی اندازه‌گیری شاخص‌های بهره‌وری ایران و نظر کمیته علمی و داوران به دلیل عملکرد شایسته در بخش سودآوری در گروه بانک‌ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای مالی به بانک دی تقدیم شد.

 

جشنواره ملی بهره‌وری با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت بهره‌وری، کمک به افزایش توان رقابت‌پذیری بنگاه‌های اقتصادی و قدردانی از بهره‌ورترین مدیران ارشد شرکت‌های ایرانی با حمایت معنوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

 

دبیر جشنواره ملی بهره‌وری در این مراسم اظهار کرد: در عصر حاضر دستیابی به رشد اقتصادی از طریق ارتقای بهره‌وری از مهم‌ترین اهداف اقتصادی کشورها به شمار می‌آید. بررسی عملکرد کشورهایی که در چند دهه اخیر از رشد اقتصادی قابل‌توجهی بهره‌مند شده‌اند، بیانگر این واقعیت است که بخش عمده‌ای از رشد اقتصادی بیشتر این کشورها از طریق بهره‌وری حاصل‌شده است.

 

وی با بیان اینکه محاسبه رشد شاخص‌های بهره‌وری در صنایع مختلف برای تعیین سهم آن در رشد اقتصادی کشورها در راستای برنامه‌ریزی‌های آینده از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: جشنواره ملی بهره‌وری در هشت سال گذشته سعی کرده رشد شاخص‌های بهره‌وری کل عوامل، بهره‌وری نیروی کار و بهره‌وری سرمایه به نرخ ثابت (تورم‌زدایی شده نسبت به سال 83) در صنایع مختلف را محاسبه کند و در اختیار برنامه‌ریزان اقتصادی و پژوهشگران و صاحبان کسب‌وکار قرار دهد. تاکنون اندازه‌گیری شاخص‌های 5000 بنگاه اقتصادی در این جشنواره انجام ‌شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.