برگزاری دومین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه‌ی سرویس‌های بانکی شرکت توسن

دومین دوره مسابقات برنامه‌نویسی بر پایه‌ی سرویس‌های بانکی و دسترسی کامل به سرویس‌های بانکداری الکترونیک برای استارت آپ‌ها و افراد خلاق در این زمینه، توسط شرکت توسن از شرکت‌های زیر مجموعه پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

عصر بانک؛به گزارش پارک فناوری پردیس، دومین دوره این چالش با توجه به تجربه 17ساله مجموعه توسن در زمینه فعالیت‌های بانکداری الکترونیک به علاوه تجربه موفق در دوره قبلی این چالش طراحی و ارائه شده است، نتیجه اولین دوره هکاتون توسن، دریافت بیش از 170 طرح و اتصال بیش از 13 استارت آپ فین تک به اکو سیستم بانکی توسن بوم بوده است.

 

همایون محبوبی مدیر اجرایی توسن بوم گفت: کلیه افرادی که توانایی ایده‌پردازی و تولید برنامه‌های کاربردی بر بستر وب و گوشی‌های هوشمند را دارند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی افزود: بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان از سیستم بانکداری الکترونیک و کاهش وقت و هزینه مشتری برای انجام امور بانکی و استفاده از بستری امن و مطمئن برای اتصال به بانک از مهمترین اهداف اکوسیستم توسن بوم است.

مدیر اجرایی توسن بوم به فرصت‌هایی که این طرح ایجاد می‌کند اشاره کرد و افزود: حضور در چالش نوآوری توسن امکان کسب درآمد از طریق فروش برنامه‌های کاربردی در فروشگاه برنامه های کاربردی‌ بوم و عرضه برنامه ها به بانکها را فرآهم می کند.

وی در خصوص روند اجرایی این مسابقات گفت: این چالش رویدادی سه روزه است و تیم‌های توسعه‌دهنده‌ای که ایده‌های نوآرانه در حوزه مالی دارند می‌توانند از تاریخ 1 الی 30 دی‌ماه با ثبت ایده‌های خود در وب سایت این چالش www.tosanboom.ir، شانس خود را برای یک رقابت فشرده و کسب یک تجربه نو در پیاده‌سازی اپلیکیشن‌های بانکی و مالی امتحان کنند. سپس هیات داوران از میان طرح‌های رسیده، 20 طرح برتر را انتخاب کرده و برای شرکت در برنامه از آنها دعوت خواهند کرد. در روز 28 بهمن ماه بخش نهایی مسابقه آغاز شده و تا روز 30 بهمن ادامه خواهد یافت. ثبت نام در این رویداد رایگان است.

محبوبی در پایان گفت: جوایز دومین دوره چالش نوآوری توسن برای تیم اول، مبلغ 30 میلیون تومان، تیم دوم 20 میلیون تومان و تیم سوم 10 میلیون تومان است. همینطور برای تقدیر از بهترین ایده نیز مبلغ 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است همچنین تیم‌های نوآور با شرکت در این رویداد امکان عرضه محصولات و خدمات خود را به بانک‌ها و موسسات مالی پیدا می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.