بانک تجارت 36 ساله شد

بیست و نهم آذرماه امسال مصادف با سی و ششمین سالروز تاسیس بانک تجارت بود.محمدابراهیم مقدم، مدیرعامل بانک تجارت در پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس این بانک، بر ادامه تلاش بی‌وقفه کارکنان بانک تجارت برای جلب رضایت بیش از پیش ذی‌نفعان این بانک تاکید کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این پیام آمده است: 29  آذرماه سالروز تاسیس بانک تجارت و یادآور آغاز فعالیت یکی از شبکه‌های بزرگ بانکی کشور است. اکنون پس از گذشت 36 سال از تاسیس بانک تجارت با تمام فراز و فرودها، چشم‌اندازی روشن پیش روی بانک فردا قرار گرفته است. 

رویکرد بانک تجارت حمایت از تولیدکنندگان واقعی و کارآفرینان شریف ایرانی است و برای ما بسیار مهم است که بتوانیم منابع بانک که در واقع همان سپرده‌های مردم و سرمایه سهامداران است را به بهترین شکل و با بیشترین بازده به تولیدکنندگان واقعی برسانیم تا به سهم خود در مسیری گام برداریم که محصولات تولیدکنندگان داخلی از توان رقابت موثر با کالاهای وارداتی برخوردار شوند. مدیرعامل بانک تجارت در این پیام افزوده است: صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع کشور در کنار حمایت از کارآفرینی و تولیدات داخلی از جمله مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی به شمار می‌روند. کارآفرینی محور و قلب تپنده اقتصاد مقاومتی است و بدون تقویت تولید داخلی و حمایت مردم از کالاهای ایرانی، امکان توفیق کشور در عرصه مقاومت اقتصادی وجود ندارد.اکنون و در آستانه رفع محدودیت‌های اقتصادی بین‌المللی، بانک‌های ایرانی فرصتی طلایی را در بازگشت قدرتمندانه به عرصه بانکداری بین‌الملل، دارند. 

رفع موانع حاصل از تحریم این امکان را پیش روی بانک‌های کشور قرار خواهد داد تا با افزایش تنوع سبد خدمات بانکی و  تبدیل به سوپرمارکت‌های مالی و بازیابی کانال‌های ارتباطی با کشورهای مختلف جهان بار دیگر جهشی بزرگ را تجربه کنند. بانک تجارت نیز به عنوان بانک برتر کشور در حوزه بین‌الملل با کارنامه و گذشته‌ای درخشان در خدمت‌رسانی ارزی و صدور ضمانتنامه‌ها و گشایش اعتبارات اسنادی خارجی، خود را برای حضوری مقتدر در ارائه خدمات ارزی به صنعتگران و بازرگانان ایرانی در شرایط پساتحریم آماده کرده است. 

مقدم می‌افزاید:رفع تحریم‌ها از سوی دیگر شرایط لازم را برای توسعه بانکداری الکترونیک فراهم خواهد ساخت؛ به ویژه با توجه به تسهیل ارتباطات بانکی با دیگر کشورها، امکان ورود تکنولوژی‌های جدید به کشور تسهیل شده و فضای مناسبی برای تحول صنعت پرداخت در کشور مهیا می‌گردد. بانک تجارت نیز در آستانه آغازی دیگر، توسعه خدمات نوین و به خصوص استقرار سامانه بانکداری جامع متمرکز (CoreBanking) و پیاده‌سازی کامل آن در سه سال آینده را در اولویت اصلی خود قرار داده تا شاهد تحول مهمی در توسعه خدمات بانک تجارت باشیم. بانک تجارت در تداوم رویکرد خود به‌‌عنوان یک بنگاه ‌اقتصادی مسوولیت‌پذیر و مشارکت جو در سرنوشت کشور، همچنین کوشیده‌است تا به‌‌عنوان بانک سبز ایران، اقدامات گسترده‌ای را در ایجاد واحدهای صنعتی غیرآلاینده‌ و نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل کشور از طریق اعطای تسهیلات به انجام رساند. مقدم در پایان این پیام اظهار امیدواری کرده  تا در طلیعه سی و هفتمین سال حضور بانک تجارت در اقتصاد کشوراین بانک بتواند همراه با دولت تدبیر و امید گام‌های بلند‌تری در مسیر توسعه پایدار و آبادانی کشور بردارد.

 
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.