خدمات بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران ارتقاء یافت

بانک صادرات ایران در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان مبادرت به ارتقاء خدمات قابل ارایه از طریق سیستم بانکداری اینترنتی کرد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان با رویکرد تسهیل در خدمت رسانی به هموطنان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی را در دستور کار قرار داده و بر این اساس در سامانه اینترنت بانک نسبت به افزودن قابلیت های همچون: افزایش بازه زمانی و تعداد تراکنش در صورت حساب دوره ای، انتقال وجه دسته ای بین بانکی پایا و امکان پرداخت دسته ای قبوض با یک امضای دیجیتال اقدام نموده است. 

 

این گزارش می افزاید بانک متبوع همگام با پیشرفت فناوریهای جدید بسترهای لازم جهت توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را فراهم نموده و به تازگی سقف مبلغ انتقال وجه بین بانکی ساتنا در سامانه اینترنت بانک را از مبلغ ٣٠٠میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش داده است.

 

شایان ذکراست این بانک به منظور افزایش رضایت مندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه جدید اینترنت بانک ویژه حساب های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی نموده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترک اند(مانند شرکت ها، سازمانها و…) می توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره مند گردند. تراکنش های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضاء بوده و امضاء داران می توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.

گفتنی است مشتریان به منظور بهره مندی از خدمات متنوع بانکی از طریق اینترنت می توانند با استفاده از دستگاه رمزساز لحظه ای(otp) در محیطی کاملاً امن نسبت به انجام فعالیت های خود اقدام نمایند. تاکنون حدود ٤٥٤ هزار نفر از مشتریان در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک عضو شده و خدمات مالی و بانکی خود را با استفاده از این ابزار توانمند انجام می دهند.​

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.