اعطای تندیس «نوآورترین بانک» در سال 2015 به بانک سرمایه

بانک سرمایه در دهمین دوره همایش تبادل جهانی مشتری (Global Customer Exchange) در گوانگجو چین موفق به دریافت تندیس «نوآورترین بانک» (Most Innovative Bank) در سال 2015 شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، همایش تبادل جهانی مشتری (Global Customer Exchange) با هدف «بازبینی خدمات بانکی متناسب با تکنولوژی جدید» از دهم تا سیزدهم نوامبر مصادف با نوزدهم تا بیست و دوم آبان ماه به همت شرکت GRG Banking برگزار شد.

 

این همایش شامل برنامه هایی متنوع نظیر بازدید از کارخانه و خط تولید دستگاه های CRM (خوددریافت/خودپرداز ترکیبی)، ATM (خودپرداز)، VTM (دستگاه ارتباط زنده ویدئویی با کارشناس بانکی) و سایر دستگاه‌های بانکی و نیز سمینارها و کارگروه های مختلف با موضوعاتی مانند بانکداری آینده و شعب الکترونیکی بوده و نمایندگان فناوری اطلاعات  بانک سرمایه نیز در آن حضور داشته اند.

 

در ادامه این گزارش آمده است، در این همایش شرکای تجاری، نمایندگان و بانک های مشتریِ تجهیزات شرکتGRG  از سراسر دنیا از جمله کشورهای روسیه، آلمان، نیجریه، کوبا، چین، هنگ کنگ، ترکیه و ایران شرکت داشته و در مورد آخرین دستاوردها در حوزه خدمات نوین بانکی به تبادل نظر پرداختند.

 

شایان ذکر است در بخش اعطای جوایز این همایش، از بین بانک های مشتری شرکت GRG در 70 کشور دنیا، تندیس «نوآورترین بانک» در سال 2015 به بانک سرمایه اعطا شد.

 

گفتنی است اعطای این تندیس به دلیل به کارگیری روش جدید در راه‌اندازی و بهره برداری از تجهیزات بانکی شرکت GRG در ارائه خدمات نوین بانکی در حوزه بانکداری الکترونیکی بوده و حاصل زحمات و کار تیمی همه واحدهای بانک سرمایه بویژه همکاران فناوری اطلاعات می‌باشد.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.