نرم افزار موبایل بانک رفاه ارتقا یافت

نسخه های اندروید و ios نرم افزار موبایل بانک رفاه ارتقاء یافت.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 1.2.0) ویژه تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید و ios آماده بهره برداری است . 

 

این بانک در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی ، از تاریخ 21 مهرماه سالجاری نسخه جدید موبایل بانک را برای ارائه به مشتریان بر روی وب سایت اطلاع رسانی بانک و مارکت های "بازار" ، "ایران اپس" و "سیبچه" قرار داده است.

 

امکان خرید شارژ همراه اول و ایرانسل، امکان ذخیره اتوماتیک اطلاعات پر کاربرد شامل شماره کارت، شماره حساب، شماره شبا، نام و نام خانوادگی، شماره قبض و نمایش آنها به هنگام انجام تراکنش های مالی، امکان نمایش نام و نام خانوادگی تسهیلات گیرنده به هنگام پرداخت اقساط تسهیلات ،امکان دریافت اقساط تسهیلات سامانه جدید متمرکز تسهیلات (سما) در منوی پرداخت اقساط تسهیلات، ایجاد منوی "تماس با ما" در نسخه اندروید برای تماس با مرکز فراد از طریق تلفن یا ایمیل از خدمات و ویژگی های جدید این نرم افزار است. 

گفتنی است نرم افزار جدید موبایل بانک و راهنمای استفاده از سامانه مذکور از طریق مراجعه به سایت اینترنتی بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah–bank.ir در دسترس عموم قرار دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.