خدمات پرداخت الکترونیک مورد حمایت دولت است

دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار روابط عمومی آپ پیرامون ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت آسان پرداخت و دیگر شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات پرداخت های موبایلی و اپلیکیشن های پرداخت همراه هستند گفت: در کل توسعه خدمات پرداخت الکترونیک چه در رابطه با روابط بین کسب و کارها (بی تو بی) و چه خدمات رسانی شرکت ها به مشتری در قالب (بی تو سی) مورد حمایت دولت است؛ هم از باب کاستن هزینه های مبادلاتی و هم از لحاظ زیست محیطی.

عصر بانک؛ وی که در حاشیه گردهمایی نیکوکاران موسسه خیریه مهرانه زنجان حضور داشت، ضمن استقبال از حضور شرکت های دانش بنیان در عرصه های مختلف نیکوکاری ادامه داد: اینکه خدمات پرداخت موبایلی در حوزه خدمات اجتماعی و خدمات خیریه نیز به کار گرفته شود حتما ابتکار بسیار مثبتی است که برکت افزای دیگر امور نیز خواهد بود.

 

لازم به توضیح است آسان پرداخت که اولین بنگاه خصوصی کشور در حوزه پرداخت های موبایلی محسوب می شود از ابتدای راه اندازی سامانه های اپلیکیشن و #733* گزینه های نیکوکاری و کمک به موسسات خیریه را طراحی و اجرا کرد.

گردهمایی بزرگ نیکوکاران موسسه خیریه مهرانه زنجان با حمایت مادی و معنوی شرکت آسان پرداخت پرشین جمعه 15 آبان در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. در این گردهمایی بیش از 2000 نفر از نیکوکاران و حامیان این موسسه خیریه و تعدادی از مسئولان و مدیران بخش های خصوصی و دولتی  حضور داشتند.  همچنین در این مراسم از مدیران ارشد شرکت آسان پرداخت آقایان حامد منصوری و مهدی شهیدی به عنوان نیکوکاران و حامیان ویژه موسسه خیریه مهرانه زنجان تقدیر شد.

در این مراسم، محمد علی جلیل پور به نمایندگی از شرکت آپ در مورد توجه مسئولیت های اجتماعی  گنجانده شده در اهداف این شرکت از جمله کارآفرینی و ایجاد امکان نیکوکاری در اپلیکیشن و کد دستوری پرداخت موبایلی سخن گفت.

جلیل پور با اشاره به کمک بیش از یک میلیارد تومان در ماه از طریق سامانه های آپ به موسسات خیریه گفت: شرکت آسان پرداخت همواره مسئولیت های اجتماعی را در کنار فعالیت های تجاری خود از اهداف اصلی قرار داده است و تا کنون به بیش از 20 موسسه خیریه کشور خدمات خود را ارائه کرده و از آنها حمایت می کند.

موسسه خیریه مهرانه زنجان که در زمینه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان فعالیت می کند در سالیان گذشته با خرید تجهیزات بیمارستانی موفق شده بخش زیادی از هزینه های درمانی بیماران نیازمند مبتلا به سرطان را تامین کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.