مشارکت شش هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در ساخت آزادراه تهران – شمال

با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی ، نشست بررسی پیشرفت و تسریع احداث فاز نخست آزادراه تهران – شمال برگزار شد.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ،  در این جلسه که عصر چهارشنبه سیزدهم آبانماه در محل این پروژه برگزار شد مهندس جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره به افتتاح قطعه یک آزادراه شمال تا پایان سال 95 گفت: می‌خواهیم به ملت ایران بگوییم که مجموعه مهندسی کشور به نقطه‌ای رسیده که پروژه‌های پیچیده و بزرگ را با تکیه بر توان داخلی انجام می‌دهد.

 

جهانگیری در ادامه افزود : ساخت قطعه دو این آزادراه هم شروع شده است و قرار است بزرگترین تونل جاده‌ای کشور قرار است در همین قطعه احداث شود . امیدواریم منابع مالی مطمئنی برای ساخت قطعه سه این آزادراه نیز تامین کنیم.

 

در ادامه  این جلسه دکتر آخوندی وزیر راه وشهرسازی با تاکید بر اینکه قطعه یک آزادراه تهران- شمال مشکل مالی ندارد، گفت: ساخت این قطعه براساس برنامه زمانبندی پیش می‌رود. وی با اشاره به نقش ارزنده شبکه بانکی در نوسازی و توسعه زیرساختهای حمل و نقل کشور از مشارکت بانک تجارت در تامین مالی پروژه کلیدی آزادراه تهران شمال تقدیر کرد .

 

مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان و محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت نیز در این جلسه حضور داشتند .

 

بانک تجارت تاکنون با اعطای بیش از شش هزار میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ارزی در فاز یک آزادراه تهران – شمال مشارکت داشته است . همچنین این بانک طی سالهای اخیر با اعطای هزاران میلیارد ریال تسهیلات در ساخت و تکمیل آزادراه های قزوین -رشت و ساوه -همدان نیز همکاری کرده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.