امکانات جدید در فروشگاه اینترنتی بانک سامان

به‌منظور توسعه خدمات بانکی از درگاه‌های غیرحضوری، نسخه جدید فروشگاه اینترنتی بانک سامان با امکانات و خدمات جدید راه‌اندازی شد.

عصر بانک؛به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، مهرداد نوری مدیر فناوری اطلاعات ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در این فروشگاه از این پس علاوه بر پرداخت قبوض خدماتی، خرید شارژ (مستقیم و رمزدار) سیم‌کارت‌های همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و اینترنت‌همراه (بسته‌های 3G ایرانسل)، امکان خرید بیمه‌نامه مسافرتی «شرکت بیمه سامان» نیز فراهم شده است.

نوری گفت: تمام هموطنان با استفاده از اطلاعات کارت سامانی خود (شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا وCVV2) می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتیبانک سامان، بیمه‌نامه مسافرتی بیمه سامان را برای سفر به نقاط مختلف جهان خریداری کنند.

وی افزود: این بیمه‌نامه‌ها با تعهدات بین 10 هزار تا 50 هزار یورو و در بازه‌های زمانی مختلف به انتخاب خریدار به فروش می‌رسد. بیمه‌نامه بلافاصله پس از خرید صادر و برگه بیمه‌نامه قابل‌چاپ از فروشگاه اینترنتی است.

مدیر فناوری اطلاعات درباره دیگر خدمات این فروشگاه تصریح کرد: پرداخت اقساط بیمه‌نامه خودروی شرکت بیمه ایران از دیگر امکانات این فروشگاه است که به تمام دارندگان کارت‌های بانک سامان ارائه می‌شود.

این گزارش حاکی است، فروشگاه اینترنتی بانک سامان از شهریور 1392 افتتاح شده و با نشانی https://shop.sb24.com در دسترس کاربران قرار گرفته است.

گفتنی است، مرکز سامان ارتباط با شماره 6422-021 به‌صورت بیست‌وچهارساعته پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات احتمالی مشتریان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.