کسر هزینه از حساب مشتریان بانک اقتصاد نوین با اطلاع‌رسانی قبلی انجام شد

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به ارسال پیامک کسر 5 هزار تومان از حساب مشتریان این بانک بابت هزینه ارسال پیامک واریز و برداشت از حساب‌ها، گفت: این اقدام با اطلاع‌رسانی قبلی نسبت به کسر هزینه و نحوه انصراف از دریافت این خدمت شده بود.

عصر بانک؛دریافت هزینه پیامک‌های واریز و برداشت از حساب‌ها چند ماه گذشته در شبکه بانکی در حال فراگیری است.این هزینه بابت خدماتی از مشتریان کسر می‌شود که بانک به مشتریان ارائه کرده و از این طریق هزینه‌‌های خدمات الکترونیک خود را پوشش می‌دهد.

 

به تازگی بانک اقتصاد نوین با ارسال پیامکی به مشتریان خود اعلام کرد: مبلغ 50000 ریال بابت آبونمان ارسال پیامک در سال جاری از حساب شما کسر شده این مبلغ تا پایان آبان‌ ماه قابل استرداد می‌باشد. اطلاعات بیشتر مراجعه به شعبه بانک با شماره 48031000 تومان.

 

با توجه به اینکه مشابه این اقدام در بانکی دیگر مشکلاتی را به وجود آورد، برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیرعامل بانک اقتصاد نوین گفت‌وگو کردیم.

 

وی در این باره به فارس گفت: قبل از ارسال این پیامک، پیامکی برای مشتریان ارسال و اعلام شد هر فردی که تمایلی به داشتن سرویس پیامک بانک ندارد، انصراف بدهد که تنها یک درصد مشتریان انصراف دادند.

 

وی افزود: مدتی بعد این پیامک به مشتریان ارسال و اعلام شد که 5 هزار تومان به منظور پوشش هزینه پیامک از حساب شما برداشت می‌شود.

 

معتمدی با بیان اینکه این مبلغ فقط برای پوشش هزینه پیامک ارسالی برای مشتریان بانک دریافت می‌شود، گفت: البته کسانی که تمایلی به دریافت این پیامک ندارند تا پایان آبان ماه می‌توانند اعلام کنند.

 

 

/فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.