پیشتازی بانک صادرات ایران در انجام رسالت های اجتماعی

بانک صادرات ایران با پرداخت حدود ٨٧ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در ٢ سال اخیر در بخش های مختلف نقش چشمگیری در رفع مشکلات و چالش های هموطنان ایفا نموده است.

عصر بانک؛به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک علاوه بر مشارکت در طرح های کلان اقتصادی و تامین مالی پروژه های عمرانی و زیربنایی کشور، انجام رسالت های اجتماعی را نیز در دستور کار قرار داده است. چنانچه در ٢ سال اخیر همراستا با سیاست های دولت تدبیر و امید نسبت به پرداخت وام های قرض الحسنه  به افراد نیازمند جامعه اهتمام ورزیده است، به گونه ای که از ابتدای سال ٩٢ تا پایان شهریور ماه سالجاری مبلغ ٨٦ هزار و ٥٨٨ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده که در این میان مبلغ ٢٥ هزار میلیارد ریال در سرفصل های همچون؛ ازدواج و تهیه جهیزیه، خوداشتغالی و مشاغل خانگی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، درمان بیماری و نیازهای ضروری و …. پرداخت شده و بیش از مبلغ ٦١ هزار و ٦٠٥ میلیارد ریال را در سرفصل هایی از قبیل: نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، بازسازی بافت فرسوده و نامناسب شهری، نوسازی خودرو های فرسوده و اشتغالزایی و … پرداخت کرده است که این رویکرد و عملکرد تاثیر بسزایی در رفع نیاز متقاضیان و کاهش مشکلات و چالش های آنها داشته است.

 

شایان ذکر است این بانک در جهت کمک به ازدواج جوانان در ٦ ماهه اول سال ٩٤ مبلغ ٢ هزار و ٤٤٧ میلیارد ریال را در قالب وام ازدواج و تهیه جهیزیه به ٤٤ هزار و ٥٤٤ نفر پرداخت کرده است. همچنین بر اساس آمار منتشره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا سهم بانک صادرات ایران در سال گذشته از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج که از سوی شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است معادل ٢٢ درصد بوده و بانک متبوع در این زمینه توانسته است عملکرد مطلوبی به ثبت برساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.