راهنمای استفاده از اینترنت بانک رسالت

راهنمای استفاده از اینترنت بانک رسالت در ادامه آمده است. با دسترسی به این سرویس، مشتریان، نیازی به حضوردر شعبه نخواهند داشت.

اینترنت بانک رسالت، سرویسی است که انجام عملیات بانکی را  از طریق اتصال به اینترنت فراهم می‌سازد. با دسترسی به این سرویس، مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت برای انجام امور بانکی خود، نیازی به حضوردر شعبه نخواهند داشت و می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با اتصال به اینترنت، عملیات بانکی خود را انجام دهند.

راهنمای استفاده از اینترنت بانک رسالت

منوی اصلی اینترنت بانک رسالت

اینترنت بانک رسالت دارای چهار منوی اصلی به شرح زیر است:

سپرده

سپرده‌های من
صورت حساب سپرده
افتتاح غیر حضوری حساب
مدیریت دفترچه کارت و سپرده

انتقال وجه

انتقال وجه به خودم
انتقال وجه به دیگران
کارت به کارت
انتقال وجه پایا
سایر خدمات انتقال وجه

کارت

کارت‌های من
خدمات محدودیت کارت
خدمات صدور کارت
انتقال وجه (کارت به کارت)
خدمات تغییر سپرده‌های کارت
تسهیلات
تسهیلات و پرداخت تسهیلات
درخواست تسهیلات

چک

خدمات دسته چک
گزارش وضعیت چک
سایر خدمات چک
درخواست صدور آنلاین دسته چک

قابلیت‌های جدید اینترنت بانک قرض الحسنه رسالت

درخواست رفع مسدودی (آفلاین) در سامانه اینترنت بانک

این قابلیت به کاربر اجازه میدهد تا درخواست رفع مسدودی سپرده خود را ثبت و پس از تایید توسط عضو مورد تایید بانک ،وضعیت سپرده خود را از مسدود به باز تغییر دهد. جهت انجام این عمل به ترتیب به منوی سپرده/خدمات تغییر وضعیت سپرده / رفع مسدودی سپرده مراجعه نمائید.

درخواست مسدودی (آفلاین) سپرده

این قابلیت به مشتریان بانک رسالت اجازه میدهد تا درخواست مسدودی سپرده خود را ثبت و پس از تایید توسط عضو مورد تایید بانک ،وضعیت سپرده خود را از باز به مسدود تغییر دهد. این منو قابلیت مسدودی به مبلغ دلخواه، مسدودی واریز و مسدودی برداشت را ارائه می دهد. جهت انجام این عمل به ترتیب به منوی سپرده/خدمات تغییر وضعیت سپرده / مسدودی سپرده مراجعه نمائید.

درخواست بستن سپرده (آفلاین)

این قابلیت به کاربر اجازه میدهد تا درخواست بستن سپرده خود را ثبت و پس از تایید توسط عضو مورد تایید بانک ،وضعیت سپرده خود را از باز به بسته تغییر دهد.

درخواست دریافت رمز اول و دوم کارت (آفلاین)

این منو به کاربر این امکان را میدهد تا رمز اول یا دوم کارت خود را درخواست نماید و پس از تایید درخواست توسط عضو مورد تایید بانک ،رمز خود را پس از احراز هویت دریافت نماید . جهت انجام این عمل به ترتیب به منوی کارت/ خدمات رمز کارت/ درخواست رمز اول/دوم کارت مراجعه نمائید.

قابلیت درخواست رمز بانکداری مدرن (آفلاین)

با این قابلیت کاربر امکان درخواست رمز همراه بانک و تلفن بانک به صورت آفلاین را خواهد داشت . برای استفاده از این ویژگی به منوی خدمات بانکداری مدرن / درخواست رمز بانکداری مدرن مراجعه فرمائید .

قابلیت ویرایش آدرس (آفلاین)

این قابلیت به کاربر این اجازه را میدهد ،تا آدرس قبلی ثبت شده در سامانه را تغییر دهد . به این شکل که کاربر درخواست خود را در سامانه اینترنت بانک ثبت می نماید و پس از تایید عضو مورد تایید بانک ، آدرس جدید ایشان ثبت و آدرس قبلی تغییر یا حذف می گردد . جهت انجام این عمل کاربر پس از مراجعه به منوی اطلاعات من / ویرایش اطلاعات آدرس مراجعه می نماید .

قابلیت ثبت مبلغ چک

به کاربر این امکان را میدهد تا مشخصات چک های صادر شده شامل : شماره سریال،مبلغ و تاریخ وصول چک را در سامانه اینترنت بانک ثبت نماید. و شخص پاس کننده چک میتواند اطلاعت ثبت شده در این منو را در لحظه مراجعه آورنده چک ،بررسی نماید و از صحت اطلاعات چک مورد نظر آگاه شود . جهت انجام این عمل به منوی چک/خدمات دسته چک/ثبت مبلغ چک صادر شده مراجعه فرمائید.

قابلیت خروجی PDF تسهیلات و جزئیات

به کاربر این امکان را میدهد تا لیست تسهیلات و جزئیات آن را در قالب خروجی PDF دریافت نماید . جهت دسترسی به این قابلیت به منوی تسهیلات/تسهیلات و پرداخت اقساط و سپس بر روی آیکون مربوطه کلیلک فرمائید .

قابلیت گزارش کارت (تغییرات،غیر فعال سازی)

این قابلیت به کاربر این امکان را میدهد تا گزارش تراکنش های انجام شده هر کارت و همچنین لیست تغییرات اعمال شده بروی کارت های خود را در بازه زمانی خاص و با فیلترهایی نظیر : نوع تراکنش ،تاریخ انجام تراکنش ،مبلغ تراکنش ،شماره پیگیری تراکنش ،تغیر سپرده کارت و تغییر وضعیت کارت و… را دریافت نماید . برای استفاده از این قابلیت به منوی : کارت / گزارش های کارت/گزارش تراکنش های کارت یا گزارش تغییرات کارت مراجعه فرمائید.

قابلیت پرداخت اقساط دیگران

به کاربر این اجازه را میدهد تا با داشتن شماره تسهیلات شخص مورد نظر ،اقساط تسهیلات دریافتی شخص دیگر را از سپرده های متعلق به خود پرداخت نماید.ئبرای این منظور به منوی تسهیلات /پرداخت اقساط دیگران مراجعه فرمائید.

قابلیت فعال سازی همراه بانک

این قابلیت به کاربر سامانه اینترنت بانک که تا بحال نام کاربری و کلمه عبور همراه بانک خود را دریافت ننموده است این امکان را میدهد تا فقط برای اولین بار (یکبار) نام کاربری و رمز ورود به همراه بانک خود را دریافت نماید.

بدیهی است کاربرانی که قبلاً از شعب یا کانون های همیاری بانک قرض الحسنه رسالت کاربری موبایل بانک دریافت نموده و یا به هر نحو آن را فراموش نموده اند، برای فعال سازی مجدد یا دریافت رمز به صورت حضوری به راهنمای قرض الحسنه یا شعب مربوطه مراجعه نمایند . برای استفاده از این قابلیت به منوی : خدمات بانکداری مدرن/ فعال سازی همراه بانک مراجعه فرمائید.

نحوه ورود به اینترنت بانک رسالت

برای استفاده از اینترنت بانک رسالت ابتدا باید به یکی از شعب این بانک مراجعه کنید و نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک خود را دریافت نمایید.

سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

در اخر پس از تکمیل فیلد‌های نمایش داده شده، بر روی گزینه ورود به اینترنت بانک کلیک کنید.

پس از ورود به اینترنت بانک پیامی مبنی بر ورود به این سامانه به شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم‌بانکی ارسال خواهد شد.

3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    صورتحساب تسهیلات بانک رسالت حمیده خادمی زاده

  2. ناشناس می گوید

    وقتی کارت دردسترس نیست چگونه پول را برداشت کنم یابه حساب دیگری بفرستم با گوشی لطفا راهنمای کنید متشکرم

  3. خدیجه سادات عیسی ابادی می گوید

    برنامه خیلی بی سبات هستش داریم اذیت میشیم برای مسدود بودن ورد موبایل بانک نمی تونم از طریق گوشی اقدام کنیم باید حضوری بری کافی نت متاسفانه خیلی سخت شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.